Extremismus dnes
Dosud neznámí žháři chtěli v noci z 18. na 19. dubna 2009 upálit romskou rodinu ve Vítkově na Opavsku, když vhodili oknem do domu, kde spala celá rodina zápalné lahve. Policie dosud vyšetřuje, zda se jednalo o rasově motivovaný čin. Anna Siváková při líčení situace uvedla: „Dceru jsem nemohla najít v ohni.“ Ona a její dvouletá dcera Natálka dopadly z celé devítičlenné rodiny nejhůř, a ocitly se v péči lékařů ostravské nemocnice.Extremismem a rasismem se minulý týden zabývala také vláda. Chce přijmout plán, jak s těmito jevy bojovat. Ministerstvo vnitra čelí ostré kritice, že se mu pokus o soudní zákaz krajně pravicové Dělnické strany nepodařil. Provokace jejích členů v Krupce, která předcházela útoku ve Vítkově, málem vyvrcholila střetem extremistů s místními Romy. Romové upozorňují, že už tak špatnou situaci zhoršil svými postupy bývalý ministr Jiří Čunek, když jako vsetínský starosta vystěhoval nepřizpůsobivé Romy z jejich bytů.Otázky pořadu Máte slovo
Mezi otázky probírané v pořadu Máte slovo bude patřit mimo jiné:- Zhoršuje se situace Romů v České republice?
- Byl poslední žhářský útok na Romy důkazem vzrůstajícího extremismu?
- Co Romové vyčítají státu?
- Umí stát ochránit Romy, kteří jsou terčem útoku extrémistů?
- Zvládá policie provokace radikálů a vyšetřování útoků na Romy?
- Jak se mohou Romové chránit před útoky extremistů?
- Jsou řešením ozbrojené hlídky?
- Je řešením emigrace do západních zemí?
Hosté pořadu Máte slovo
Diskuze ve studiu České televize se ve čtvrtek 30. dubna 2009 zúčastní ministr pro lidská práva a menšiny v demisi Michael Kocáb, předseda KDU-ČSL Jiří Čunek, místopředseda Rady vlády pro záležitosti romské komunity Ivan Veselý, vrchní policejní rada Miroslav Němec a předsedkyně sdružení Romodrom Marie Gailová. Veřejnost, jíž se diskutovaný problém dotýká, budou zastupovat Romové, kteří se cítí diskriminováni.Vaše názory – diskuze
Máte k tomuto tématu co říci již nyní? Zapojte se do naší diskuze!Vysílání
Pořad vysílá Česká televize ve čtvrtek 30. dubna 2009 ve 21:45 h.Internetové vysílání ČT – Máte slovo, 30. 4. 2009, 21:45 h
Upozorňujeme:
- Všichni diskutující jsou povinni zachovávat ve svém vyjadřování slušnost, dobré mravy a ctít zákony. Každý, kdo poruší tato pravidla, bude automaticky z diskuze vyřazen. Více viz etický kodex Etický kodex diskutujících.
- MáteSlovo.cz není oficiálním webem České televize ani Michaely Jílkové.
- Chcete-li kontaktovat tvůrce pořadu, můžete tak učinit prostřednictvím tel. č. 261 13 77 66 nebo e-mailové adresy: mateslovo@ceskatelevize.cz. V průběhu pořadu můžete rovněž zaslat SMS se svým názorem na číslo, které uvidíte na obrazovce.

Linkuj.cz
Vybrali.sme.sk
Del.icio.us
Facebook
Mediablog
Jagg.cz


Duben 30th, 2009 v 7:15 pm
Nevím proč se stále tvrdí, že útok ve Vítkově maji na svědomí „rasisti“ a to zejména po nedávném útoku ostrým (naštěstí neodjištěným) granátem na Hradecku a po útoku mezi stejným etnikem na Moravě (únos dívky). Co když si opět jen vyřizovali spory příslušníci stejného etnika????
Duben 30th, 2009 v 10:04 pm
Nezáleží na národnosti ani barvě lidí,ale na jejich chování.Mimochodem-spočítal někdo,kolik lidí zabili,přepadli nebo okradli romové?A dostal někdo z nich nějaké odškodnění?
Duben 30th, 2009 v 10:10 pm
seberte se a děte nikdo vás tu nenutí žít!!!!!!!!
Duben 30th, 2009 v 10:10 pm
Situace je vážně vyhrocena oboustrannou nenávistí douhodobého chrakteru.Původcem této nenávisti je majoritní obyvatelstvo české republiky,neboť dle statistiky je již více než 80 procent majoritního obyvatelstva rasisticky založeno, a to nejenom vůči romům, ale také vůči všem tmavým rasám.Zajisté je nuté nejprve zcivilizovati tuto majoritní část obyvatelstva z rasové nenávisti,a následně lze cosi napravovati.
Duben 30th, 2009 v 10:25 pm
Problém s Romy je neřešitelný. Mohou si za to sami. Proč extremisti vystupují jen proti Romům? Je to rovnice o jedné neznámé, kterou každý zná!!
Duben 30th, 2009 v 10:29 pm
dělal jsem v jednom baru v Brně.. je to cigánov. vydržel jsem to jen pár měsíců, spousta mých kolegů to vzdala dřív,.. tolik rasistických nadávek od cigánů k bílým jsem neslyšel za celý život. po těchto zkušenostech a po tom co po netu koluje dopis o Litvínově, nemám pochyb koho budu volit v příštích volbách. Cigáni jen nadávají, vyhrožují,… ale dělat nikdy nebudou. Upřímně: je mi líto p. Kocába… hodně klesnul v myšlení všech lidí.. ale právem.. nesmyslné obhajování cigánů mu nepřidá. děkuji
Duben 30th, 2009 v 10:33 pm
Pokud chtějí žít Romové mezi námi, měl by na ně platit stejný metr jako na nás (původní české občany). Aneb většina věcí co cikánům v našem právním systému projde by nám ani neprošlo ale jak to? nejsme tu diskriminovaní spíše my?
Duben 30th, 2009 v 10:43 pm
A v Moskvě nás bude reprezentovat Gipsy.cz. Děkujeme, Česká televize, „skvělý výběr“ za naše koncesionářské poplatky.
Duben 30th, 2009 v 10:45 pm
a ni nechapete važnost situace romove jsou jenom zamnka ktomu aby se nacisti dostali k moci chtěji zničit demokracii a vy s vim hlupactvim vuči romum je podporujete
Duben 30th, 2009 v 10:53 pm
evropska unie je v šoku z rasismu čechu předsednicka zemně to osladila evropě uči ji rasismu politicke strany jak na levo tak napravo nedokazali nic řešit asi musi byt zavražděno vice romu abi se něco proti rasismu dělalo
Duben 30th, 2009 v 10:54 pm
Někdo tady psal, že Češi jsou rasisticky založeni proti všem tmavým rasám. Nevím jak vy, ale pokud jde na ulici černoch, tak ani nemrknu okem, ale pokud jde naproti rom, ihned si přitisknu kabelku. Neházejme všechny do jednoho pytle. Mám kamarádku- romku, pracuje, má maturitu, dá se řícz, že je to slušný občan. Na druhé straně vidím jak nepřizpůsobivý romové chodí po diskotékách s nožem a všichni se jich bojí…Částečně si tuto nenávist zaslouží, ale ne extremismem! Já bych prostě po určité době stopla soc. dávky, nebo je skrouhla na živ. min., protože jinak je pracovat nic nedonutí!
Duben 30th, 2009 v 11:01 pm
Bohužel, jediným problémem s cikány je to, že oni diskriminují většinu. Pokud by se chovali jako běžní občané ČR, žádná nenávist vůči cikánům by zde nebyla. Copak si může naříklad běžný člověk dovolit říct, že budou padat hlavy cikánů (jako tomu bylo na účet bílých z úst daného cikána na konci pořadu), aniž by mu to bylo vyčítáno a byl obviněn z rasismu? Paní Jílková dnes ukázalo svojí naprosto neuvěřitelnou zaujatost a neprofesionalitu
Duben 30th, 2009 v 11:04 pm
pravicove vlady použivaji extremisty jako byč na romi pokud vladne je statisticky dokazano zvišene nasili svoji hloupou kampani proti romum davky nepřispusobyvi apod, rozpoutali peklo rasismu, je otazka kam ajak daleko to nechaj dojit protože romum došla trpělivost musi se branit. padnou spousta lidi i bilich ale vina jde na vladu pravičackych amateru
Duben 30th, 2009 v 11:12 pm
No na uvod tak rasisticky porad sem dlouho nevidel a znasich penez…byl opravdu rasove vyvazeny,multi-kulti,zeleni musi mit radost pomer cikanu k ostatnim 5 ku 3 a nepritomnost zastupcu tzv.majority z cikany postizenych mest…no hruza a jak bylo receno v prispevku prede mnou zaujatost a neobjektivita Jilkove do oci bijici a jeji vystupovani vuci Cunkovy?mimochodem proc byla zrusena ucast Vandase?
Duben 30th, 2009 v 11:14 pm
tak konečně mě něco zaujalo víc než můj zdravotní stav~:(
se koukám na čt1 na máte slovo a to bylo něco…
toho Čuňka moc nemusím,ale tam teď fakt perlil…týjo bylo to o rasismu a neonacismu…asi to jak tam těm cigánům hodili tu láhev…no ale stočilo se to nakonec tak,že ,,chudáci hodní cigáni" týjo to mě tak namíchlo,že kdybych si měřila tlak tak nevím…a že je třeba nastavit školství,aby všichni cigáni mohli chodit bez obav do školy~q~ a že jestli jsme taková netolerantní společnost,tak může to vést ke konfliktu a ,,oni"fakt nechcou,aby tady se válčilo…děcka mě ještě teď omývá…to snad není možné…nevím jak tam u vás,ale u nás jsou cigáni a obývají nejrásnější staré byty ve starém městě..které samozdřejmě chátrají a taky to tam tak vypadá…a jsou to neskuteční hajzli,drzí,sprostí,analfabeti,pře se jim do školy nechce chodit a nikdo je nedonutí…a mám známé co vyučují na zvláštní škole a tam chodí tak 80% cigánu…no a co ty mě vyprávějí…jako že přinese hajzlík ve 3tříde qér,nebo že dojdou ze šampusem a chlastají to v hodině..nebo že učitelce normál tykají a mluví jménem…a plno ještě horších věcí…no to prostě je hnus první třídy…ani rodiče do školy pozvat,bo ji řeknou :Ty pí… dej mu hned jedničku,bo tě zabííju..tyjo a oni vypustí v telce prý aby mohli všichni cigáni chodit bez obav do školy se vzdělávat..popravdě,moc závidím tam těm lidem v tom Vsetíně ,kde to Čuněk vyeliminoval..a mají klid a jde to..nechápu ,že jinde to nejde…uuuufff to jsem se zase nervla,fakt.a ještě jedno…vím,že to je strašné co se stalo s tím vyhořelým barákem,ale to co ti cigoši dělají dnes a denně,o tom se prostě mlčí,o tom se vůbec nepíše,to je ticho po pěšině…škoda,že nemají nějaký vlastní stát aby táhli tam a zůstali tam.tolik peněz nás stojí ta banda a eště takový bordel…nevím..rasista si myslím,že nejsem,pře mi černoši ani šikmooci nevadí…ti tu pracují a jsou v klidu,jasně,nelíbí se mi,že tu kšeftují a obchody jim jdou,zatím co ,,čech" je bez práce,ale marné,to je konkurence…ale toto s těma cigošama…:-©
Duben 30th, 2009 v 11:15 pm
opravdu je my vas lito jste rasisti atim podporujete fašismus ti lide co padli v boji proti fašismu se ted musi obracet v hrobech jaky generaci vibojovali svobodu ktera si nevaži demokracie hanba
Duben 30th, 2009 v 11:17 pm
Romům došla trpělivost? Myslím, že je to spíš naopak. Plno lidí (přizpůsobivých), kteří chodí pravidelně do práce, přirozeně zamrzí a naštve, že někdo si užívá domácí pohodu za větší finance než-li on sám. A od koho jsou ty peníze? Od těch, co pracují! Jinak, jak zaznělo v pořadu, že Romové dychtí po práci, to se mi moc nezdá. Práce je a bude, jen jde o to chtít ji a občas dělat i to, co vám není po chuti. Např. moje známá (s maturitou) po ztrátě svého místa, vzala práci uklizečky, i přes to, že 6 let byla zvyklá na práci sekretářky. Oni možná dychtí po práci, ale ne po takové, jakou by si zasloužili. Připomíná mi to toho chlápka, co pohladil Obamu a byl na Nově v Na vlastních očích. Žaluje stát, protože ho pich na zvláštní školu, byl prý diskriminován při přijímacích zkouškách na UK Právnická fakulta- diskriminace? Ne, měl 3 body z 80!
Duben 30th, 2009 v 11:23 pm
Kampaň proti romům samozřejmě neexistuje, právě naopak,tato menšina státem preferována-viz pokud běžný člověk nebudue platit nájem, okamžitě skončí na ulici, ovšem tato může zůstat bydlůet v dané nemovitosti, popřípadě dostane jinou. Takovýchto případů jsou stovky.
Co se týči otázky fašismu, ten jistě nikdo v této diskuzi nepodporuje. Fašismus a ciknáská otázka jsou dvě naproasto odlišné věci.
Jinak vzhledek k požadovanému kodexu této diskuze-bIč, zvÝšené, nepřizpůsobIvý, vYbojovali
Duben 30th, 2009 v 11:24 pm
ty sociale…nejseš ty náhodou taky ten jeden z těch 80% speschl schůůll???jasně se tu psalo,že šikmoocí ani černoči nikomu nevadí,tak proč cigáni vadí všem,co???
Ale popravdě,děláme si to sami…ten Čuněk v závěru řekl jednu velkou pravdu a to ,že si máme volit jen takové lidi,kteří s tím hodlají něco dělat,kteří jsou schopní a cigánu se nebojí.To je fakt.Pře si myslím,že kdyby nedostávali prachy od státu,tak by si jinak cenili práce.A o práci by fakt asi pak stáli,aby nechcípli…
Duben 30th, 2009 v 11:30 pm
taky si myslím,že teď tady semleli v tomdle pořadu jabka a hrušky,taky nedávám zelenou nějakým náckům,ale je fakt,že je to asi jediná skupina lidí,kteří se těch cigánů nebojí a mají pro strach uděláno…ale neříkám,že je to dobře.
Jílková u mě hodně klesla a Kocába jsem tak nějak nepochopila…prostě nechápu,že si z toho Čuňka nevzali všichni ostatní příklad,proč to nejde,ať mi to někdo vysvětlí..a nebo bych je fakt zavřela k těm cigánům a ať si někdo zkusí žít vedle něčeho takového…
Duben 30th, 2009 v 11:55 pm
ten social je provokater…zajimalo by me kdo te plati ty luzo spojovat lidi co bojovali proti fasismu sic!a cikany no to je vrchol…p.s. naopak ti tehdejsi antifasiste i kdyz je to dost siroky a zavadejici pojem by se dnes divily
Květen 1st, 2009 v 12:08 am
pro jaromira možna maš kratkou pamnět ale takhle se ada dostal kmoci krize 30 let a věř tomu že ti co bojovali proti faš by šli proti rasismu v čechach
Květen 1st, 2009 v 12:11 am
samozřejmně že pravičaci topol nečas apod rozpoutali kampan proti romum a ds apod se chytli ated umiraji neviny jejich krev je mučednicka
Květen 1st, 2009 v 12:18 am
Mohu se zeptat, jak vypadala kampaň pana topolánka s Nečasem proti cikánům (pokud tady vytahuje historické údaje z 30.let, tak jistě víte, že správný název pro tuto menšinu jsou z hiastorického hlediska cikáni a ne romové)? I když na jednu stranu s Vámi souhlasím, kampaň proti romům neustále probíhá za jakékoliv vlády, neboť prostě a jednoduše slušným a pracujícím lidem vadí, že určitým menšinovým skupinám je v naší zemi měřeno jiným (a mírnějším) metrem než vláadnoucí většině.
Květen 1st, 2009 v 12:18 am
henrikovi maš scestne mišleni rom praci nedostane češi radši levne cizince je tu totiž rasismus vevšech podobach jinak kdo seje vitr sklizi bouři misli
Květen 1st, 2009 v 12:24 am
nevim asi co je demokracie ale zakony plati pro všechny a pukud pravičaci rozpoutali nenavist proti menš, mněli bi byt potrestany
Květen 1st, 2009 v 12:53 am
pro socku naopak ty ver ze ti co bojovaly proti hitlerovi by se s nejakejma ciganama nemazlili,nemam kratkou pamet a vim jak se Adolf dostal k moci chapu ze osoby jako ty maji strach a boji se!naopak ty a tobe podobni tomu nahravaji bravo
Květen 1st, 2009 v 12:53 am
a jeste kdo ti plati net ty sociale
Květen 1st, 2009 v 9:09 am
to ze se promenaduji zdrogovani -nackove- kteri jsou vecne opili a-nemakacenka- a vykrikuji rasisticke nadavky to vam (belochum) nevadi…a zamyslel jste se nekdo ci to jsou vlastne-nackove- ci jsou to deti? jsou to deti policistu, soudcu, a statni spravy proto to vlada podporuje uz 20 let a nemuze to zastavit a za dale, uz nekdo spocital, kolik bylo od roku 1990 rasisticky zavrazdeno nebo napadeno romu? lidi zamyslete se, delate si ostudu v celem svete a k cemu to dospeje? jen ze se ta zalezitost vihroti a bude vlaka mezi majoritou a minoritou chcete-VALKU S ROMY?
Květen 1st, 2009 v 9:20 am
kadla…neberete ..duchod..na hlavu?
to se nestydite svadet vse na romy? vzdyt vy(belosi) jste rozkradli celi stat a dal kradete podivejte se na(krejcire, cunka, Grose, berka z usti)atd…romove preci neokradaji stat tak, jako politici kteri se jeste k ttomu navic usmivaji do tv..romove jsou cestnejsi a spolehlivejsi nez nekteri politici, napr…cunek a jemu podobni
Květen 1st, 2009 v 9:46 am
odpoved na-henryk-
vy zdrejme musite byt dost zakomplexovana osobnost proto take jiste trpite tou nemoci o ktere pisete..kdyby jste nebyla hlucha a slepa tak by jste asi vedela, ze jste to byli prave VYYYYY cesi..kdo jste si rozkradli a rozkradate stale tento stat. od r.1990 do nynejsi doby jste vy CESI.. tenhle stat ozebracili vselijakymi(podvody) a vysoke skoli si delate na to aby jste nemuseli makat ale, aby jste prisli lehce k penezumm jako, pan(BERKA, KREJCIR, CUNEK, GROS) a dalsi stovky ceskych podvodniku kteri stale a denne obyraji tuhle spolecnost o miliardy mesicne..nad tim se pani nemocna zamyslete a urcite se uzdravite preji vam brzke uzdraveni
Květen 1st, 2009 v 9:52 am
reakce..henryk..
vase osobnost je vazne narusena jen si pamatujte, ze do 30 let v cr.. bude zvolen prezident a ten bude (rom) jste se budete pred nimi klanet a chvalit je nikdy nerikejte nikdy haha
Květen 1st, 2009 v 10:06 am
to: on-dra…justice: nevím, nevím, ale pokud se podíváte na okolní státy po transformaci, tak ČR je na tom velice dobře, nezdá se mi to tady nějak zvlášť rozkradené. Mluvíte, jak kdyby cikáni byli nejpracovitější národ, který nekrade a neobohacuje se na ostatních. Myslím, že výmluvný je pohled na „bílé“ a „cikánské“ gheto, kde si dané komunity hospodaří sami. Není pravda, že cikánská gheta patří mezi nejnebezpěnější oblasti v největším bordelem ve městě? Co se týče Vámi citovaných vysokých škol, tak to je jenom hloupá výmluva na to, že většina cikánů nedokáže dostudovat ani základní školu, o vysoké tedy nemůže být řeč. Jinak by mně osobně zajímalo, který z cikánů by dokázal pracovat 10 hodin denně (což většina vysokoškoláků, kteří se stanou vedoucími firmy dělají), tipuji, že tak 1 ze 100. Co se týče napadení romů, tak procento z rasistických důvodů bude asi určitě větší u cikánů, neboť pokud cikán napadne bílého, tak to rasistický čin není, pokud to je ale obráceně, tak samozřejmě je. A ještě poslední věc, rozděluje ČR na Čechy a cikány, takže když to berete tak, že nejste občané ČR a nelíbí se zde cikánům, tak mohou přeci kdykoli opustit hostující zemi a vrátit se do rodné (tedy Indie).
Květen 1st, 2009 v 10:50 am
reakce; henryk-
vas bych taky zavrel ktem opilim a sfetovanym -NACKUM-a pak by jste jiste poznala jejich primitivni myleni, jako je i to Vase
Květen 1st, 2009 v 10:57 am
reakce-tomas-
lituji Vas!!! a sam davate najevo jaky sklon k rasismu mate ve svem srdci a jaky ho budou mit vase deti a vase cela rodina..nic jste nepochopil pane, neznate mapu..mluvil jsem o tech(vyskoko.skolacich) kteri svou chytrosti a mazanosti podvadeji doposud nasi zemi a okradaji cr. o miliardy a jak vite, romove to urcite nejsou pane chytry!!!!!!!!mel by jste vedet ze krejcirr, berka atd…a justicni mafie a politicka mafiee to jsou vse pane chytry…vysokoskolaci krerym jsme mi volici dali duveru aby si oni..mohli mastit kapsi zee?
Květen 1st, 2009 v 11:01 am
reakce..tomas
a dale pokud neznate historii, a nevite ze prave (bila rasa )prinesla do sveta nasili a jen nasili, co udelal kolombus? nechal vivrazdit a udelat otroky z cernych a co udelala angliee? vozili cerne lodema na praci a mucili je a verejne popravovali davejte si TOMASI pozor aby jste se vy nebo vasi clenove nestali otrokem cernych tr..za 30 let a pocitili ten rasismus jak chutna
Květen 1st, 2009 v 11:07 am
az se provali veskera spina, hanebnost a vrazdeni (romu) od roku 1914 a az stat prizna ze v cr. je nevyssi stupen rasismu vudci romum a az se nasi politicti rivalove prestanou tahat o kresla a koryta a zacnou resit legislativu a projd nebo nekdo navrhne zakon o takz..(nulove toleranci vudci jakemu koliv projevu rasismu) potom budou patit stejna prava a bude se merit stejnym metrem
Květen 1st, 2009 v 11:10 am
On-dra…justice
Vy tady píšete o tom, jak každý projevuje svůj rasismus proti romům. Prosím Vás, podívejte se na všechny své napsané řádky a nesnažte se mi tvrdit, že z Vás rasismus vůči bílým nečíší! Jinak chci to uvést na pravou míru, neříkám, že za vše mohou romové a že rozkradli celý tento stát, to ne! Opakuji, že ne všichni jsou stejní!Ale pracujícím lidem zkrátka vadí, když vidí, že nepracující se mají tak dobře z jejich peněz. Už jste to pochopil?
Květen 1st, 2009 v 11:11 am
sme radi ze jako jedina pani Jilkova SE NEBOJI NIKOHO a ze existuje tento porad aby slouzil jako prevence pro vsechny…RASISTY..kteri mi slusni lide viclenujeme ze spolecnosti..pani Jilkova moc dekujeme ze jste..
Květen 1st, 2009 v 11:14 am
a jeste posledni.. VZKAZ.. kdyz se nackove a fasisti nebali zapalit male deti, co pak provedou s vami s dospelimi? budou vas vrazdit a davat do plynovich komorr? a co kdyz uz nejake majii? POZOR!! oni se nezastavi pred nicimm a muzou znicit kohokoliv jelikoz jsou napojeny primo na vladu, policii, a soudy a take, kdo vlastne jsou? nejsou to deti politiku, nebo deti soudcu, nebo deti policistu? lide zamyslete se
Květen 1st, 2009 v 11:18 am
Opakujete se! Věřím, že většina lidí tento čin odsuzuje, je to zbabělé a nečestné, ale POZOR! Nikdo zatím nedokázal, zda se jednalo o čin s rasistickým podkladem, takže tady prosím ještě nemluvte o tom, že bílí chtějí spálit tmavé. To není pravda. A pokud by to byla pravda, tak já budu patřit k těm, co tento čin nepodporují a odsuzují!
Květen 1st, 2009 v 11:19 am
reakce..tomas..
pane chytry vse jsem jiz pochopil ale, vy zdrejme ne!!!!! pokud se slucujete nebo schvalujete jednani techto fasistu..sam se potom zde ukazujete jako RASISTA.. pokud jejich chovani schvalujete. a co se tyce tech slusnych cechu, stim bych se moc nechvalill nechci se opet opakovat, ale uz jsem vam pripomel pana BERKU, GROSE, KREJCIRE ATD.. BYCH mohl jmenovat do aleluja…ty slusny ja znam dobre pomery cr.a vim ze je zname ceske heslo kdo nekrade okrada svoji rodinu..a vy cesi jste na to experti pane
Květen 1st, 2009 v 11:23 am
to on-dra..: milý pane, já vím, že je jednoduché křičet do světa, že se mají cikáni špatně, všichni ostatní kradou mnohem víc, tak mohou krást taky. A ještě zde předhazovat populistické řeči typu-tento politik udělal toto a jiný toto. co se týče historie, tak myslím, že lidé válčili z rasových a náboženských důvodů dříve než před Kolombem, to je tak na okraj:) A rasista nejsem, nevadí mi slušně se chovající člověk jakékoliv barvy pleti. Pokud budou cikáni studovat jako všichni ostatní, slušně se chovat jako většina společnosti, žádný problém nebude. ale naprosto chápu, že je výhodnější nic nedělat, na všechno odpovědět to je rasismus a být v poho. Jinak vůbec nechápu, proč někdo říká, že onen ohavný incident s romskou rodinou byl rasistický čin, když ještě nebyl předložen jediný důkaz. to je na stejné úrovni, asi jako kdyby veškeré trestné činy spáchané na „bílých“ byly označeny za cikánské.
Květen 1st, 2009 v 11:25 am
a pokud si nečtete příspěvky, tak vězte, že fašismus a ostatní extrémistické názory skoro nikdo nesdílí.
Květen 1st, 2009 v 11:26 am
reakce..kadla..
vas komentar me rozesmiva…porad se osocujete mi slusni a co oni, slusni romove? takze podle vas pokud nekteri cesi nepracuji a pobiraji socku.. tak by se mela zalozit take nejka (romska skupina) a jit a vrazdit tyto nepracujici cesi kteri nemaji praci a sou dlouhodobe na socce?
Květen 1st, 2009 v 11:30 am
Vy nic nechápete! Kolikrát mám opakovat, že ne všichni jsou stejní!Prosím Vás, než začnete psát, přečtěte si vše, na co hodláte odpovědět, protože až pak to možná dostane smysl! Máte pravdu, i Češi (bílí) nepracují, je jich tady taky hodně a pobírají soc. dávky. To Vám nikdo nebere, ale vy zase uznejte, že většina nepřízpusobivých jsou Romové!
Květen 1st, 2009 v 11:34 am
reakce.tomas
uz jsem si chvilema myslel pane, ze rasista skutecne nejste ale, bohuzel ted jst nejen mne ale, i ostatni presvedcil jhak hluboce ve vasem srdci to skrivate…nemate prehled kolik ROMSKYCH VYSOKOSKOLAKU rocne dostava diplom staci se o to zajimat a na druhou stranku mate pravdu ze nabozenske valky byli pred kolombem ale nikdy ne takove jako za jeho objeveni ameriky kde zili indiani kteri byli vsechny kmeny vyhubeni a zavrazeni a kdo to zpusobil pane mi romove? nebo to byli bily lide? a co se tyce valky kdo zradil cr. nebyli jste to nahodou vy cesi nejvetsi zradci co zaprodate sami sebe jen kvul penezum kdo koho daval do plinovych peci nebyli to opet podobni tem…co dnes v hakovich krizich behaji po ulicich a hailujii? nedavali podobni temhle ./..nackum..do plinovych komor zidi ale i normalni lidi polaky a ixxx dalsich narodnosti pane?
Květen 1st, 2009 v 11:40 am
reakce..kadla..nebudte tak zakomlexovana a priznejte si co stat romum od roku 1990 dluzi nez se romove vzpamatovali, pul statu bylo rozkradeno na padrdd..a za male prestupky zavirali romy jako po masle z 500 korun a za miliony ba miliardy vytunelovani banek ze lide prisli o penize atd.. raci toho nechte a zacnete uvazovat zamyslete se snad nechcete aby tu byla valjka? kdo myslite ze vihraje?
Květen 1st, 2009 v 11:49 am
já nic neskrývám-pokud se nepřizpůsobivý občané (tím nemám namysli všechny cikány, ale pouze nepracující a to jakékoliv rasy) přizpůsobý a budou se chovat slušně, pracovat, nemám nejmenší problém a to je myslím názor většiny populace. Pokud zde budou dělat pouze bordel, měli by být potrestáni. Ale stěžujte si dál, vidím, že si opravdu myslíte, že životní styl cikánů je výsledkem diskriminace a vlastně za všechno mohou „bílýů, tak s tim nic nenadělám.Jinak pokud jsou češi takový rasisté, jaktože už cikány nechce ani "nerasistická“ Kanada a vyhrožuje nám opětovným zavedením víz? Jinak očividně cikáni jsou ti, kteří chtějí válčit jak neustále vyhrožují v novinách a nechtějí se podrobit řešení, které je jednoduché-pracovat a chovat se slušně
Květen 1st, 2009 v 11:50 am
Co stát Romům dluží? Vy jste se zbláznil. Já a zakomplexovaná, to ani náhodou. Spíš Vy byste měl nějaké komplexy mít, jelikož Váš pravopis je na úrovni podprůměrného třeťáka! Jediný, kdo tady rasisticky smýšlí, jste Vy, pane! A nemá to s Vámi cenu, protože Vaše myšlenky jsou na stejné úrovni jako Váš pravopis. Už mě to nebaví.
Květen 1st, 2009 v 12:26 pm
myslim ze hrozi etnicky konflikt, je treba se bat a proc?
Květen 1st, 2009 v 12:32 pm
reakce-kadla..
muj pravopis asi je divny jelikoz jsem obcan cizi narodnosti a omlouvam se pokud jsem nekde udelal chyby.. ale co se tyce vas, tak jsem velice jasne presvedcen ze jste rasove motivovana osobnost a zakomlexovana ale, necham to na posouzeni ostatnich na webu v cizine by jste neuspela takovimi nazory, muzete uspet pouze v CR. kde RASISMUSS je a byl od jakziva asi jste se nedivala na(you tube) kde hovori HILARI CLINTON K DISKRIMINACI ROMU V CESKU1!!!!!!!!!!!
Květen 1st, 2009 v 12:38 pm
tam kde konči demokracie začina rasismus citace martina lut, kynga vaše nazory v teto diskuzi podporuji rasismus fuuuuuuuj
Květen 1st, 2009 v 12:46 pm
společnost by mněla vystoupit proti rasismu pokud to neděla tak proto že je rasisticka atoje špatne v době kdy v evropě se šiři tyto nebezpečne idelogie pro svobednou společnost češi šiři nenavist
Květen 1st, 2009 v 1:16 pm
Kolik Romů uteklo z Československa za totality? Odpověď: 1, Kolik jich prchá teď za demokracie. Odpověď: tisíce. To žádné pochody DS nebyly. Co udělala Británie? Poslala imigračního úředníka na Ruzyň, Kanada zavedla víza. Dnes úředník není a do Británie netáhne žádný Rom. Kanada víza zrušila a Romové začali prchat za velkou louži a Kanada zase chce zavést víza pro ČR. Nikdo mi do teď neřek: "Jak to,ře mají problém jen Romové v ČR, na Slovensku, v Maďarsku, v Rumunsku, V Itálii…skratkA VŠUDE kde se Romové vyskytují!
Romové si rozdělili svět: Český Romove do Kanady, slovenský Rom do Čech,
rumunský Rom do Itálie…atď…
Květen 1st, 2009 v 1:22 pm
Jedno je jasná, pokud slušný člověk řekne či napíše, že požaduje, aby i menšiny se chovali slušně a pracovali, je z něj okmažitě rasista.
Květen 1st, 2009 v 1:53 pm
cikáni jsou odpad naší bílé společnosti a tak by se sním mělo jednat
Květen 1st, 2009 v 5:48 pm
Ten pořad byl ubohý.Za naše peníze nemusí ČT předvádět jak se hádají neschopní ministři.Vrchní policejní rada vystupuje jako politický agitátor a zřejmě nechápe, že policie je placena aby „pomáhala a chránila“. To samozřejmě nejde, když zaměstnává lidi, kteří berou úplatky a zneužívají svou pravomoc.Pokud jde romské představitele snad konečně pochopí, že současní vládní politici jim nepomůžou a začnou se politicky angažovat.
Květen 1st, 2009 v 7:43 pm
Zdá se mi krajně nesprávné,že za obyvatele Krupky byli pozváni do pořadu pouze romové.I když Krupka má i jiné obyvatele.A taky by měli dostat prostor se k tomuto problému vyjádřit.Za poslední roky zažívám rasismus a diskriminaci ze strany romů.Ale to se za rasismus a diskriminaci nepovažuje.
Květen 1st, 2009 v 7:46 pm
Proč nepřišel ministr pro lidská práva taky mezi ostatni obyvatele Krupky ještě před příchodem DS ?To jsme pro něj málo lidi,nebo nemáme svá práva?Ale povinosti ano,chodit do práce a držet pusu a krok,že?
Květen 1st, 2009 v 7:52 pm
Proč se takto nestaví proti extremismu třeba vietnamci,nebo jiné menšiny?A že jich u nás žije a podniká.Nejsou tu ani tak dlouho jako romové ,ale učí se česky,pracují,starají se o své děti a nejen že je posílají do školy,ale také je nechávají doučova.A to všechno jen proto,že chtějí.Kdyby romové chtěli,tak mají stejné možnosti jako oni a my.To je přece rovnoprávnost a tu romové chtějí především.
Květen 1st, 2009 v 8:02 pm
Proč se takto nestaví proti extremismu třeba vietnamci,nebo jiné menšiny?A že jich u nás žije a podniká.Nejsou tu ani tak dlouho jako romové ,ale učí se česky,pracují,starají se o své děti a nejen že je posílají do školy,ale také je nechávají doučova.A to všechno jen proto,že chtějí.Kdyby romové chtěli,tak mají stejné možnosti jako oni a my.To je přece rovnoprávnost a tu romové chtějí především.Já bydlím v Krupce už bez mála 40 let.Z toho 20 let na onom problémovém sídlišti.Takže to mohu posoudit.Jak si mohou sociálně slabý romové kupovat družstevní byty?Můžou si to dovolit lidé,kteří chodí do práce za nižší než průměrný plat?Proč se pořád ohánějí tím,že je společnost sestěhovává do get?Vždyť oni si ten družstevní byt vyberou a koupí sami.Tak jaképak sestěhovávání?
Květen 1st, 2009 v 10:47 pm
nečetla jsem všechny příspěvky, některé, od socil v nouzi a on-dra , jsou zcestné, cikánů se teď bojím, zrovna ve středu v noci přepadli mého syna,vstříkli slzák, sebrali notbook, telefon a peníze,syn utekl, skoro slepý zavolal pomoc a pak do rána prožil na ošetření a na výslechu.Cikáni jsou dobří muzikanti a tanečníci, ale jinak jsou líní a zbabělí,zbabělí proto,že syna přepadli dva , jeden rom ! se bojí!!!Cikáni si sami škodí a vláda jim škodí tím,že jim umožňuje neúměrně využívat peněz,na které musí poctivci chodit půl roku do práce.
Květen 2nd, 2009 v 12:49 am
s těma větnamcema,to bylo trefné přirovnání.sprominutím,ikdyž mě to štve,že se tu tak mají a daří se jim v podnikání a tak,ale oceňuji,že se snaží,pracují,posílají děti do škol,doučují…a jde to.Tak mi vysvětli ty sociále,proč to nejde s cigánama???proč???Zajdi se kouknout do zvláštních škol,neuvidíš tam ani jednoho větnamce!Zato cigánů tam je jak nasráno.A to ještě uvidíš jen sotva třetinu,co jich tam má být,pře ten zbytek prostě do školy chodit nebude i kdyby nevím co.Prostě cigáni jsou lenivci leniví.A vidí,že čechům pomalu ale jistě dochází trpělivost,tak tu budou vyhrožovat válkou…fič odkud si přišel a tam si dělej tu svou válku,možná že by vás pak i ubylo.jenže vy vlastně ani nevíte odkud že jste to přitáhli,co??jste prostě paraziti.
Květen 2nd, 2009 v 2:28 am
Poslochala jsem vas porad vcera [ bydlim 6000 kilometru daloko] Nikso nevi kdo to udelat ale us jdou ukrizovat ty mizerny czech [ oni na pracuji us po nekolik stoleti a porad to neni dost] Ja sama jsem byla dvakrat v zivote okradena a prepadena romskyma obcany a v druhem pripade pri tom byla i moje 4 leta cela kdys me jeden rom drzel nuz za zady primo na namesti o okradal me a ja mohla jen drzet svoji 4 holcicku a bat se aby ji neublizil[ je me jedno ze me vzal penize ale hlavne ze jsme zustaly zdrave . Prvnim pripade me prepadnul otec s dvema detmi [ holcickami ] a tom jsem ani nestacila vypnou motor na odpocivadle a mela jsem nuz pod krkem . To jezdim co czech jen tak jednou za rok a to ne pokazde.
Květen 2nd, 2009 v 2:47 am
Projela jsem nekolik concetracnich taboru a vim jaka tam byla hruza. Mam za pratele lidi v celeho sveho , svech narodnosti,nabozestvi ale to co se deje tady czech to opravdu jsem jeste nikde nevidela . Aby nensima terorizovala vjedsinu . Moje znama mela dostat byt a us se mela stehovat [ us s jen tri nebo 4 tydny ] Prijelo par desitek romsti obcane ze slovenka a obsadily svechny byty [ vyrazily dvere a okna ]Bohuzel i ten jeji a tak matka co cekala na byt nekolik let se dvena detma zustala cekam nekolik dal let Kde je spravedlnost a kde je nejaka ochrana
Květen 2nd, 2009 v 2:57 am
Prosim poslechnete si prosim hodinove rozhlasove vysilani na Plzke radio stanici [ 2 rano asi ] Tolik nenavisti proti ostatnimu obyvatlstvu [czech] Celou dobu jen o tom na ktery urad jit a o co si pozadat a na jake prispevky maji pravo atd. Nikdy jsem jejich prestavitele nereknou a neslisela rici – chodte do skol se ucit , posilejte ucit svoje deti do skol , uste je at nekradou , pracujte , otevrte si svuj vlastni obcod == stante se podporou spolecnosti=========== ale co jim tam rikaji ===== pravi opak – at na vas pracuji oni , na to jsou tu aby Vas zivily , a kdys Vas ti czech nebudou chtit zivit tak je terorizujste , ukradnete co se ta ,kdys Vam to nedaji po dobre === Mate na to praco = a
Květen 2nd, 2009 v 3:02 am
Je velice zajimave ze zadny romsky obcan co ja vim necmigromal do USA , proto ze tady se musi pracovat a hlavne se tu nemuze kract
Květen 2nd, 2009 v 10:30 am
Keateřino,napsala jste velkou ,,zkušenou" pravdu.To rádio je Polské,nebo Plzeňské???Každopádně je to hnus,jestli to tam takle vysílají jak píšete.
Jsme smutný národ,co s tou tolerancí neví kde skončit,bohužel.Všude jinde by s něma zatočili.Jen tady u nás,nechápu a nevím proč se pořád přivírají oči před tím černým peklem.
Květen 2nd, 2009 v 10:32 am
jste hloupi a ve svem nacionalismu zaslepeny odsuzuje vas celi svět romove brantese nastal čas ukazat čechum že umime branit svoje děti a svoje domovy smrt fašismu
Květen 2nd, 2009 v 10:46 am
cikani vpřed za svatou věc at padnou hlavi skynu misi vydobyjem uctu evropy i zacenu nejviši zastavime českej fašismus viřiznem tu rakovinu chceme čistou společnost bez fašismu a nenavisti
Květen 2nd, 2009 v 11:32 am
Pane sociále v nouzi, co je Vám Svaté, jakou čistou společnost. To co říkate zavání terorismem. To je Vám Bin Ládin vzorem, nebo našepkávač?
Nechcete tu vytvořit svůj Romský stát? Běda zemi, kde menšina vládne většině a vetšina se má přizpůsobit k menšině. Kdyby to tá většina udělala, kto by se tu vyspal, do by ČR byla jedno getto a odkud by se brali sociální dávky pro 15 300 000 ,kdyby nikto nepracoval? Míslíte že by na to přispívala EU, USA nebo někto Svatý?
Květen 2nd, 2009 v 12:28 pm
Vážený pane sociále.Komu tady vyhrožujete SVATOU VÁLKOU ?Vždyť vám není nic svaté.Říká vám něco přikázání ,,nepokradeš nebo neunliž bližnímu svému?"Tím proti sobě popuzujete čím dál tím víc lidí.A měli by ste nám spíše děkovat.Kdo vydělává na vaše soc. dávky?Snad vy sami?
Květen 2nd, 2009 v 12:32 pm
A když tu pořád probíráte rasismus,víte vůbec co to je?Rasismus je upřednostňování JEDNÉ rasy před ostatními.Ale spoustě těm takzvaným rasistům jiné rasy nevadí.
Květen 2nd, 2009 v 12:37 pm
Vysvětlete mi,jak může v dnešní době někdo říct,že neumí číst a psát,když povinnou školní docházku zavedla už Marie Terezie.A ať mi nikdo neříká,že se z té doby ještě někdo dožil.Když někteří tvrdí,že podepsali něco s čím vůbec nesouhlasili,protože si to neuměli přečíst.Proč mají romové na sociálkách své romské poradce,kteří jim pomáhají vyplňovat žádosti?To není vůči ostatním diskriminující?
Květen 2nd, 2009 v 7:59 pm
vy chcete svatou valku , prectete prosim Vam aspon nejakou historie, Jste jen banda teroristu , anarchistu, bezcharakternich lidi co rikaji na jedne strane jak je jim ublizovano . Ze Vas czech narod zivi 800 let a porad Vam neni dost . Nejradeji by ste z czech naroda udelaly otroky , ktery na vas budou na Vas delat, starat se o vase diti, uklikzet a nosit vas na rukou — proto ze vy jste ROMSKY NADRAZENY NAROD –
Květen 2nd, 2009 v 8:05 pm
stydet bys ste se mely za 800 let jste nic nedokazaly Z vietnamcu bys ste si mely brat vzor – to je narod pracovitich lidi
social v nouzi ---jste obecejny terorista a mel bys ste patrit do vezini –vy jste ten kdo vyvolava valky, ale MA CHUT ZABIJET – VY TOUZITE JEN PO PO TOM USPOKOJIT SI VASE VRAZEBNE CHOUTKY – jste urcite clovek co byl urcite nekolikrat ve vezini , urcite kradete – ale vasich onich na to mate pravo , protoze vy jste NADRAZENY ROMSKY NAROD -----JSTE NEVETSI NEBEZPENI NARODA vy ho nepodporujete , vy ho jen vysavate a kdys otroci nechiti platit – tak jism slibujete ze je pozabijite?????????????
Květen 2nd, 2009 v 8:17 pm
Proc si neudelat svuj stat , vemte si kus zeme a udelajte si svuj stat [ kdo by na vas delal ,kdys vam se nechce , vam se chce rozkazovat a poroucet ]to by vam chybeli czech otroci co by na Vas delali a take by jste nemeli kde kract [ jeden od druheho romskeho obcana to nejde . Vy se perete mezi sebou a pak stoho vinite czech obcany
Květen 2nd, 2009 v 8:28 pm
social v nouzi vite pane ze terorismus je na celem svete trestny pro vsechny obcany planety as na Vas romskej narod Jste obycejni piraty na ceskem uzemi
Ja vim ze je par rodin romskeho obyvatelstva ,kteri nejsou jako vy a snazi se JE JICH BOHUZEL VELICE MALO – PROCI CEMU BOJUJETE – ZE US CZECH NAROD TOHO A VAS MA DOST , TAKOVE POTUPY,VYDIRANI,UTLACOVANI,TERORIZOVANI OBYVATEL [ VSUDE INDE BY TAKOVI LIKE JAKO VY STANULY PRED SOUDEM – CO SE STALO S CZECH NARODEM A CELOU EROPOU ---jAK MUZE BYT TRPENA TAKOVA NESPRAVDLIVOST — VY RIKATE RASISMUS ---- VY JSTE NEJVETSI RASISTE [VY VERITE ZE ROMSKY NAROD JE NADRAZENY VSEM OSTATNIM]
Květen 2nd, 2009 v 8:36 pm
KDY ME BYLO 14 A SLA JSEM NA autobus rozbil me jeden romsky kluk hlavu kamenem [ strefoval se praket do lidi kameny a me zasahnul jen tak pro srandu , bylo mu tak asi 10 deset let ] sla zakrvacena stezovat jeho otci co me udelat . Vite co jeho otec udelal ?? Vytahnul na me tyc a rekl me mazej pry ty svine nebo ti rozbiji hlavu a ani me nepomohl . Takto si predstavujete pomahat svojim detem pane social v nouzi Takto si predstavuji Vam
Květen 2nd, 2009 v 11:30 pm
romsti obcane uvedemte si ze se svojim terorizovanim obyvatel a soustavnym nadavanim czech obcanum za to ze vas zivi a vpodstate se o vas staraji us 800 si rezete vetev samy pod sebeu- vzdyt jste rorzi a horsi rok od roku vymahate vice a vice , mate vice a vice prav nez ostatni obcane a i kdyby vam daly vse porad to pro vas neni dost – copad se nedokazete styded za svoje jednani–napadat lidi i deti, krast obyvatele i stat a take terorizovat cele ostatni obyvatelstvo . Drive jste utikali do anglie – na socialni davky a ten do canady a zase abyste mohli zit nekde zadarmo .Nikde a nidky jste neprisli nekam a zacaly pracovat – jen a jen vybirat socialni davky – jen vysavat kde se da
Květen 3rd, 2009 v 12:08 am
byla jem nejaky cas v anglii i Canade a mohu Vam potrdit ze jsem se setkala v obou zemich z romskema obcany a obouch pripadech jim byla nabizena prace asi dvacet pet rodin co jsem potrkala]ani jeden zadnou praci po dobu vice roka ani nehledalya us teprve nevzaly . Jen pobiraly socialni davky. Nektere rodiny tam byly i nekolik let a take nekteri je pobiraly soucasne i doma ====
Květen 3rd, 2009 v 3:04 am
nemam rada hitlera ani jeho privrzence a jsem proti nim ale otazka s romi s tim nema nic spolecneho , nikdo nikcy nerekl kolik romove napadly lidi a kolik jich umrelo jejich rukama to je TABU.to se nestalo.
Nikdo nezjistil kdo to udelal ale oni znaji viniky a tak je privedou
Květen 3rd, 2009 v 9:02 am
PANE SOCIÁLE A SPOL. POŘÁDNÍ ROMOVÉ SE ZA VÁS STYDÍ A VZDĚLANÍ ROMOVÉ, KTEŘÍ VÁM POMÁHAJÍ VYMÁHAT STÁTNÍ PŘÍSPĚVKY TO S VÁMI NEMYSLÍ DOBŘE, PROTOŽE VY JE ŽIVÍTE A ONI SVÉ DĚTI NECHÁVAJÍ STUDOVAT, PROTOŽE VÍ , ŽE VZDĚLÁNÍ JE ZAKLAD ÚSPĚŠNOSTI V ŽIVOTĚ.JENŽE VAŠE LENNOST A NABUBŘELOST JE DO NEBES VOLAJÍCÍ.
Květen 3rd, 2009 v 2:51 pm
pane . hnjo plne s vany souhlasim ze zdelani je zaklad vseho a to co se deje je do nebe volajici. Mam pratele kteri jsou cerne pleti v Americe jsou nezdelani a prisli z mnohem chutsim pomeru ale uci a pracuji ale hravne nezebraji .
Květen 3rd, 2009 v 5:25 pm
pro sociala a ondra justice -no to je humus co tu predvadite vy dva cigani(napsat king s y -to je ukazka vaseho iq a vzdelani)ale aby tu nekdo propagoval rasismus a vrazdeni bilych pracujicich apod to uz neni terrorizmus jak tu psali prede mnou to je akt genocidy dle nasich platnych zakonu a doufam ze adr ktery tak rad maze prispevky se o to postara,jste jen soc luza ktera zije diky nam zel
Květen 3rd, 2009 v 7:20 pm
pro sociál a ondra… už druhý den čekám na reakci z vaší strany na skutečnost – prokazatelnou, kdy vaši romové přepadli mého syna, prokazatelně to byli cikáni,ve Vítkově to není prokázáno a už máte jasno, kdo to udělal a vyhrožujete odvetou
Květen 4th, 2009 v 8:39 am
romove se brani utokum z fanatizovanych čechu ktere odsuzuje celi demokraticky svět češi neumi žit ve svobodne společnosti touži po totalitě jste stado volu bez pasaka, možna to bude ds.nebo jini fašisti , protože vi se bojite demokracie
Květen 4th, 2009 v 10:14 am
social..: pane sociále, pokud to nevidíte, tak jsem se tady demokraticky shodli dle historických zkušeností, že ste paraziti a vyžírky, kteří naší zemi a lidem ubližují. Pokud se přizpůsobíte, budete se chovat slušně a pracovat, vše bude ok. Jinak vzhledem k situaci která zde je jsou češi naopak velice tolerantní, v jiných státek (př. USA) by jste se bud přizpůsobili místnímu životu nebo odtáhli zpátky do své země.
Květen 4th, 2009 v 10:40 am
pro sociála a spol.,konečně teakce, která byla očekávána, žádná lítost, že někdo ublížil druhému, ale opět vyhrožování, napadání( s hromadou chyb), demokracie ??? vy vůbec nevíte, co to slovo obnáší, především zodpovědnost za sebe a ne parazitismus
Květen 4th, 2009 v 2:57 pm
Myslím, že nenávist budí jenom nenávist. Sociál má pravdu, ta touha hledat viníka za svou špatnou situaci, nalézt Roma a všechno na něj hodit, všechno to co, se mi nepovedlo na někoho svedu a … vlastně já nemusím, to uhodí nejakej vydlabanej nácek za mně…nejsíš nějakej chudáček z DS.
Květen 4th, 2009 v 6:01 pm
Vážený pane sociále v nouzi.Pokud máte v sobě alespoň trochu slušnosti,tak mi prosím odpovězte na mé otázky.Děkuji
Květen 4th, 2009 v 6:10 pm
A romové se brání útokům????????Romové se brání proti tomu,že my jsme ze začli bránit jejich útokom a útlakům.Vy si tak můžete stěžovat na totalitu nebo nesvobodu.Vy jste se měli dobře vždycky.Kdo dělá sociální programi pro nás?To není diskriminace?Kdo přidá mě když bude chtít moje dítě chodit do nějakého kroužku?Kdo mi zaplatí pro dítě školu v přírodě + vybavení sebou?Ti co se jich to týká to vědí a jsou ještě tak hloupí,že se tím chlubí a tím lidi štvou ještě víc.A netýká se to jen romů.Ať každý žije tak naco má.A na co si sám vydělá.
Květen 4th, 2009 v 11:06 pm
Jenko, napsalas: „A romové se brání útokům????????Romové se brání proti tomu,že my jsme ze začli bránit jejich útokom a útlakům.“
Poprvé jsem se začal ve městě, ve kterém bydlím, bát ve chvíli, kdy kolem mě prošla skupina „mladých a neklidných bílých“, kteří si začínají pomalu brát spravedlnost do svých rukou. V tu chvíli jsem začal mít strach o svou rodinu. Do té doby mi soužití s romskou komunitou přišlo relativně v klidu a beze strachu… strach mám ze všech těch nevypočitatelných autonomních nacionalistů a jak si různě říkají… pokud někteří (a dejme tomu i mnozí) Rómové parazitují na naší společnosti, pak tito nacionalisté, DS a jim podobní parazitují na demokratických principech, které jsou při sebemenší příležitosti ochotni druhým vzít.
Květen 5th, 2009 v 7:15 am
Výborně Petře, konečně někdo s jasnou hlavou. Pan Vandas naverboval do svých řad živly o nichž ani netuší, čeho jsou schopní. Moc se bojím, že ti morálně slabší většinoví bílí demokraté namíří svou nespokojenost se svým údělem právě proti Romům a ostatním menšinám, místo toho, aby se nad s sebou zamysleli a začali na sobě pracovat. Historie už ukázala. Konrádi řvou „Čechy Čechům“… no kam tedy půjdu, otec repatriovaný Slovák, babička Maďarka, manžel Rom, ještě, že dítě má modré oči a světlé vlasy. No každopádně zůstanu v Karlíně, budu dál žít svůj život s romskými a vietnamskými sousedy a budu bránit svobodu pro mne i je. Chci totiž žít v pestré společnosti, učit se jiným kulturám, číst všechny knihy a třeba i zpívat… nejenom česky.
Tomáši, chtěla bych se Tě zeptat, co jsi pro tuto společnost a demokracii udělal, kolik si na daních odvedl, pro mne jsi možná vyžírka i ty. Třeba jenom proto, že se oháníš historií, o které asi mnoho nevíš… vrať peníze za studia zpět do státní kasy.
Jenko máš úžasný nadhled, tvá jasnozřivost je excelentní… když nevyděláš, tak nežij… mám tedy právo žít a živit ze svých daní asi tak pět nezaměstnaných a pět důchodců, pokud tedy tolik vydělám a nebude mne to bolet. Pojďte tedy všichni vydělávat tolik jako já, pak tu bude ráj a nebude se tu zjevovat přízrak křištálové noci. Nebo je to tak, že nekteří jsou méně schopní, tedy třeba jako ty Jenko(vycházím z toho, že uvažuješ o soc. dávkách)a možná nemohou pracovat, nebo práce na uživení pro ně není.
Květen 5th, 2009 v 10:07 am
pro Karlínačka, nejde jen o to, zda má člověk práci, ale i to, zda se snaží pracovat.Máme tři děti a podle mě nejsou občany čr.Nedostanou od státu ani korunu, a to proto, že mají rodiče, kteří pracovali a pracují tak, aby se ony měly dobře a zároveň jim byli příkladem.Jakým příkladem jsou pro děti ti rodiče, kteří nejenže nepracují, ale ani se nestarají, zda vedou své potomky k nějakým povinnostem.Odmítám extremismus, násilí, moji rodiče zažili válku se vším všudy,pronásledování gestapem apod., ale pokud tu nebudou nastoleny rovné podmínky pro všechny, tak nebude lépe, trpělivost má své meze a co se týká odvodů, daní , tak ty naše pomohli mnoha lidem, ale svým dětem musíme platit vše sami. Tady něco není v pořádku, ale to je na dlouhou debatu
Květen 5th, 2009 v 10:45 am
Hanjo, mě také stát nepřispívá…a nepřispíval a vůbec v tom nevidím nerovnost. Prostě mám dost a nezávidím. Rovné podmínky jsou… každý má nárok na sociální dávky podle příjmu. Chtěla jse se tě zeptat, zda soudíš jen podle mediálních obrázků z ghet nebo jestli si skutešně navštílila problémové domácnosti… a tvůj soud je pokřivený… já to dělám dobře, oni špatně.
Květen 5th, 2009 v 10:49 am
to karlínačka: tak v historii opravdu mezery nemám, bylo s nad něco v nepořádku v faktografickými věcmi, co konrétně prosím? Jinak trochu dost tady pletete věci dohromady, já nejsem ten, kdo si stěžuje na nedemokracii, takže trochu nechápu smysl otázky. Jinak třeba chodím pravidelně volit, pokud to berete jako přispění k demokracii a to demokratickou stranu a především se demokraticky chovám a smýšlím. Co vy? Celkově jste absolutně vedle, ve svých příspěvcích neustále připomínáte DS a extremismums, ale o tom tady nikdo z nás vůbec nemluvil, naopak si můžete přečíst,že já i ostatní, které tady napomínáte, vyjadřují nesouhlas. A vyžírka opravdu nejsem, nemám čas ani pořádně spát, pokud Vás to zajímá. Zdá se mi, že se snažíte „protlačit“ názor – řekneš něco proti nepracujícím, nestudujícím menšinám, jsi okamžitě rasista. Ale oni s k nám mohou dovolit cokoliv, to je v pořádku. Ale chápu, že jinak to „uhrát“ nejde, když chcete za každou cenu hájit očividnou diskriminaci prováděnou na většině.
Květen 5th, 2009 v 10:57 am
jinak ještě jedna poznámka (trochu souvisí s Vaší otázkou na Hanja)-nikomu nevadí slušný cikán, ale moc jich k vidění není. Většinou vám každý poví, že je okradl nebo někoho známého. K tomu všemu média neustále poukazují na to, jak jsme hrozní rasisté, politici v čele s kocébem také atd. a stěžující se menšiny, kteří v televizi řvou, že nemají kde bydlet, když neplatí nájem, že to je diskriminace. To se nedivte, že to lidi popudí.
Květen 5th, 2009 v 11:01 am
pocházím z rodiny , kde se muselo hodně pracovat a k tomu učit, aby z nás, jak říkali rodiče, něco bylo, můj názor, se mi zdá, není pokřivený ani nejsem závistivá, neříkám, že já to dělám dobře a jiný špatně, ale pracuji s oblasti, kde denně vidím, že někteří a hlavně ti, co mají tkz. nedostatek a žádají podpory, vedou své děti tak, aby se nemusely snažit a očekávají, že se budou snažit jiní.A co to je problémová domácnost ? Děti trpí za své rodiče, ale dávat rodičům podporu bez kontoly vede ke zkreslenému pohledu na svět, že když se mi nebude dařit a nebudu se snažit, tak někdo to za mě vyřeší někdo jiný.Opravdu, proč naši nepřizpůsobiví neutíkají do USA, tam je přece nejlíp, tam má každý schopný a pracovitý možnost uspět
Květen 5th, 2009 v 11:04 am
to Tomáš – Díky
Květen 5th, 2009 v 11:05 am
hanjo: pozor pane, budete zde jistě zanedlouho obviněn z podpory rasismu a fašismu, neboť chcete po menšině, aby se sama snažila, pracovala atd.:)
Květen 5th, 2009 v 11:08 am
hanjo: omlouvám se-oprava-pozor paní…nediskriminuji ženy:)
Květen 5th, 2009 v 11:23 am
dávám si pozor, aby má slova nebyla zneužita proti mě, nepíši v afektu a nenávisti, při své práci si nemohu dovolit plácat slova, každé musím uvážit, ale díky za upozornění
Květen 5th, 2009 v 4:28 pm
Kdo tady bořád říká diskriminace pouze romů?Začalo to proti nepřizpůsobyvým občanům.A to,že si to romové vztahují na sebe,za to nikdo nemůže.Oni asi sami nejlépe vědí,jací jsou.Jak praví rčení ,,Potrefená husa se vždycky ozve".Jinak je mi jedno,jestli ti co mi škodí jsou černí, bílý nebo třeba zelení.Mě vadí když jdu nakoupit a pokud chci projít po chodníku mezi partou výrostků tak si musím vyslechnout různé nadávky.A jemi celkem jedno jakou mají barvu.Když mi bude dělat potíže bílý chuligáni,tak si to s nima vyřídí.Ale nebudu muset poslouchat,že jsem rasista a že na nadávám jan pro to že maj jinou barvu.A kdyř mi někdo napadne dítě,tak si to s ním taky vyřídím,bez ohledu na barvu.Jenže u romů se stává,že se setkáte s tvrdou odplatou.Mluvím z vlastních zkušeností.Takže dělejte prosím rozdíl mezi ,,Rom" a ,,nepřizpůsobyví".
Květen 5th, 2009 v 4:39 pm
A ani tak nejde o to,že by člověk nechtěl pomoci někomu,komu se MOMENTÁLNĚ nedaří,ale nesmí to momentálně trvat několik let.Ani já nedělám zrovna práci,která by mě bavila.Ale nějek se živit musím.Také nevydělávám bůh ví kolik ale musím se uskromnit.A když pak vidíte,že někdo,kdo si právě vyzvedl dávky na poště s nima míří do herny nebo hospody a ještě vás pak nenechá vyspat do práce,tak to je smutné.Ale to jsou zbytečné debaty.Ti co by měli lidem pomoc,je neposlouchají.A ti co je poslouchají jsou špatní?
Květen 5th, 2009 v 4:41 pm
Lidi jsou zoufalí z bezmoci a proto jdou za tím,kdo je poslouchá a slibuje jim pomoc.
Květen 5th, 2009 v 4:50 pm
A mluvím z vlastních zkušeností.A ty má kažtý jiné.O tím to je,že má každý na věc jiný názor.Možná až vaše dítě bude domu chodit s tím že mu někdo ubližuje a převážně to jsou romové,tak se váš názor taky trochu změní.
Květen 6th, 2009 v 1:18 pm
Opět jsem nepochopil karlíňačku a o sociálovi ani nemluvě když je někdo vyrušuje v jejich ghetech je to fašista je to k smíchu nebo k pláči oni zas tak tupý nejsou pochopily že v Čechách je vlastně jimy živený rasismus velice dobrý bisnis oni jsou vlastně ta ELITA my novodobí otroci ať bojují a válčí ale prací ale na to nemaj dost odvahy a výdrže chudáci.
Květen 7th, 2009 v 12:16 am
pani karlicno prosim vas vy opravdu nevite o cem mluvite Ja jsem zazila romske obcany jak v anglie tak i v Canade a ty chudackove nechtely pracovat ani tam jen vybiraly socialni davky a delali bordel [ chlastali a kradly co se dalo a take zacali delat a prodavat drogy , vdyt oni prodavaji svoje deseti a dvanacit lete deti na prostituci a to vlastni rodice . Dokazete si to vubec uvedomit a nebo mate tak zavrene oci. Romske obcane us nepracovali us 800 let [ celou dobu je zivi czech narod , prosim Vas us se conecne zpamatujte .[ hohle opravdu neni na celem svete a to us jsem ziva aspon na 4 continentech a potkaza aspon 50 ruznych narodnosti. My tim ze je zivime jim vubec nepomahame ale velice skodime
Květen 7th, 2009 v 12:30 am
Pane hajdo mate uplnou pravdu ziji us v americe 25 a jeste ani jsem to ani jednoho nepotkala Praci se tu clovek uzivi ale musi pracovat [ jako svobodna matka jsem tu uzivila sama dve deti a to neni lechke [ naucit se jazyk , chodit do skoly--------- ale nikdy jsem tady nezebrala zadnou podporu------ i kdys byly velice tezke chvilku , ze skoro nebylo na nic Zato moji znamy v Canade Anglie jich tam videli dost [ romske obcany a hned na letisti natahuji ruce na penize a podpory aby se o ne nekdo postaral – dejte nam byt [ tento ne my mame pravo na lepsi– ted na jidlo [ a hodne a jeste pridejt] – ted na obleceni — ted na skolu[ do ktere ani nechodili protoze popijeli celou noc a delali bordel , ze se normalni obcane nevyspali ---- a tak jich v kazde zemi maji za par mesicu dost — a posilaji je zpatky , protoze je tam nikdo nechce [ ale to se nesmi rikam , ze se vraceni s outudou to by byla diskriminace kdyby se reklo ze je tam od tamtud vyhodily
Květen 7th, 2009 v 12:31 am
Pane hajdo mate uplnou pravdu ziji us v americe 25 a jeste ani jsem to ani jednoho nepotkala Praci se tu clovek uzivi ale musi pracovat [ jako svobodna matka jsem tu uzivila sama dve deti a to neni lechke [ naucit se jazyk , chodit do skoly--------- ale nikdy jsem tady nezebrala zadnou podporu------ i kdys byly velice tezke chvilku , ze skoro nebylo na nic Zato moji znamy v Canade Anglie jich tam videli dost [ romske obcany a hned na letisti natahuji ruce na penize a podpory aby se o ne nekdo postaral – dejte nam byt [ tento ne my mame pravo na lepsi– ted na jidlo [ a hodne a jeste pridejt] – ted na obleceni — ted na skolu[ do ktere ani nechodili protoze popijeli celou noc a delali bordel , ze se normalni obcane nevyspali ---- a tak jich v kazde zemi maji za par mesicu dost — a posilaji je zpatky , protoze je tam nikdo nechce [ ale to se nesmi rikam , ze se vraceni s outudou to by byla diskriminace kdyby se reklo ze je tam od tamtud vyhodily
Květen 7th, 2009 v 12:36 am
pane social v nouzi vy bys te meli jit do Nemecka, Francie, a dalsim zemi abyste jim ukazali co ve vas je To ze jste si us udelali ostudu v nekterych zemich Vam asi zatim nestaci [ at Vas poznaji z toho pohledu ze generace Vas nikdy nepracovali a pracovat nebudou a ze kdy bude moc tak jim vsechno ukradnete a bude napat lidi a budete je okradat jako v czech ---- beste to promi ukazat cele Evrope , co ve VAs opravdu je
Květen 7th, 2009 v 12:42 am
Mate uplnou pravdu pane socil czech my jsme opravdu stado volu to tak dlouho to tahnou celou zemi a Vam na voze
Květen 7th, 2009 v 9:34 am
to Linda: Hážeš všechny Romy do jednoho pytle. Většina Rumungrů se již přispůsobila našemu životnímu stylu a bez problémů ho přebírá, naproti tomu Olaští Romové jaksi žijí více po staru, a jsou to právě oni, kteří jsou demonstrováni medii jako nepřispůsobiví. Stalo se jaksi normou, že pokud Rom žije normálně, není za Roma považován, tak proto, jste tam žádného ńepotkala. Např. o mém manželovi si to také nemyslí, protože chodí čistě oblečen, pracuje a nekouří. Možná by ses měla víc rozhlédnout a minimálně několik Romů nebo lidí s romskými kořeny bys našla v Americe.. např. Bryner , Guaresma, Chaplin, Presley nebo třeba býv. prezident Brazilíe. Pro mne patříš jen k xenofobním paušalizujícím hlupačkám..
Květen 7th, 2009 v 11:39 am
Jsem rád že p. Karlíňačka konečně rozpoznala rozdíl o co tady ve skutečnosti jde žít normálně blahopřeji ale bohužel to je malá vyjimka a ještě si myslím že jako neromka k tomu má předpoklady ale já bych to chtěl slyšet od roma od nich je to jen slyšet ale aby už konečně začaly jednat a ne jen kecat jako p. Veselý v tv máte slovo ta obroda musí přijít od nich ne že stát za vše může pouhý alibismus roz. výmluva . Já věděl že tam něco bude paní má roma za manžela v pořádku taky jich pár znám a funguje to ale obráceně to je běs no nic Žijme normálně zdar.
Květen 7th, 2009 v 6:30 pm
Pani karlicko musim o vasi inteligenci velice pochybovat a pro pripad jsem cetla hodne veci o chaplinovi a nikde jsem nenasla ze by pochazel z romske rodiny a mate pravdu o romech je em jich par kteri makaji a mate pravdu ze jsem potkala jednoho roma i v americe a ze me trvalo si neplect Karla iv se statim Vaclavem [ chodil jen do sedme tridy ale mela jsem snim deset let trpelivost a ucila jsem ho , nikdy pred tim neprecetl zadnou knihu ---- brala jsem to jak rika musime jim pomahat – tezce jsem na to schorela ,kdys me delal veke ohne na nasem domku vedle plaze a spival svoje romske pisne – vsichny moji sousede z toho byly uplne sokovani – a bali se jestli je nechce podpalit , nikdy jsem ho nenaucila nekrast a se lhani to bylo jeste horsim- jen podraz za podrazem.Sama jsem vydela ze sdesenim jak dokazal byt presne zakerny podle romskeho zpusobu – ani se nezminil ze me us v czech 5 deti na ktere nikdy neplatil a us sii dela dalsi a dalsi Hledali jsme dalsi romi a pani velice poctive , protoze chtel udelat romskou obci a take jedine co jsme potkali byly v Canade a jestli me mila pani neverite tak Vam mohu dat kontak na dalsich aspon sto lidi a ti Vam po potvrdi Tady se musi pracovat a muj es manzel byl jen polovicni a to stacilo pro me do konce zivota – a to byl opravdu jediny polovicni rom v Americe a to sem ho musela zivit
Květen 7th, 2009 v 8:22 pm
Vždyť i v mediích se stále prezentuje jen to,čeho se dopouštíme na romech,ale čeho se dopouštějí oni na nás?To žádná televize neodvisílá,protože by byla hned popotahována za diskriminaci.Mě osobně se stalo několikrát,že i policie odmítla,když sem chtěla podat trestní oznámení za rasismus,když mi romové na celé sídliště nadávaly ,,Ty bílá svině" nebo ,,ty mr..o bílá„.Oni si to můžou dovolit?A neomlouvá je,že nevědí že je to špatné.Když tak někdo nadává jim,tak vědí,že je to rasismus.Tak musí vědět,že je to tak i naopak.V Lounech podaly romové trestní oznámení na neznámého pachatele za to,že někdo hodil láhev mezi děti.Mého syna málem nedávno ukamenovala skupinka romů se slovy ,, vypadni skíne,tady nemáš co dělat“(mimochodem tu bydlíme už 40 let,můj syn o něco méně) a když jsme volali policii,tak řekli,že by je musel identifikovat(to znamená najít).Byl rád že utekl.To se měl otočit k létajícím kamenům čelem a podívat se kdo je hází a jak ti dotyční vypadají?Kdo by to udělal?A to ti romové nevěděli,že je to špatné?Jen kdyby to někdo udělal jim.To by byl rasismus a diskriminace.Proč to neplatí také obráceně.Vždyť oni sami bojují za to aby sme si byli všichni rovni.A když rovnost,tak snsd se vším všudy.A problém soc. dávek?To je to samé.Zavedla bych porodné a soc. dávky na dvě,maximálně tři děti a pro všechny stejně,bez víjimek.A jestli chce mít někdo víc dětí,tak je snad má protože je chce a ne aby jim je někdo živil.
Květen 7th, 2009 v 8:31 pm
A to neplatí jen pro romy,ale pro všechny.Nechápu proč karlíňačka napadá nadávkami někoho kdo nesdílí její názor.To vypovídá o inteligenci jí samotné.Mě osobně je jedno jakou barvu má člověk ,ať je třeba zelený.Pokud se bude chovat šlušně a normálně.Za to,že si romové vztahují toto všechno na sebe,nemůže nikdo jiný jen oni sami.A dobře to vědí.Nejsou až tak hloupí jak si o nich lidé myslí.Kdo jiný ví lépe,kde si o jaké dávky požádat a na co všechno mají nárok?
Květen 7th, 2009 v 8:37 pm
I já znám osobně spoustu romů,kteří se za svoje spoluobčany stydí.A ti pracují,slušně se chovají,protože sami vědí jaké to je ,když se nevyspí a ráno vstávají do práce.A nevím o nikom,kdo by jim jejich byrvu vyčítal.Ale nejsou nepřizpůsobivý a to proto,že se přizpůsobily,protože chtěli.Ale když někdo nechce,to je těžká jaká koliv pomoc.
Květen 8th, 2009 v 9:30 am
smrt fašismu v každe podobě lide nejsou hloupi vědi co hitler natropil zla češi vědi kdo a co je chtělo vyhladit branmese rasismu slava demokracii
Květen 8th, 2009 v 11:31 am
Sociale o fašismus už nejde ten je mrtvý ale jde o to aby jste se chovaly jako lidi ne jak barbaři nebo termiti všekazy to vykřikuj do světa chceme Práci a makat abych uživil svých 20 dětí které neznám všechny ani jménem. řekni jednou už pravdu a nepřiživuj se na všem a na všech. Jděte do ulic že chcete práci to jste mohli mynulý tyden na svátek práce ale lepší je řvát o rasismu to víc vynáší co?Ještě by mě zajimalo kdo se zastane občana proti romskému ůtoku????? Pan Pitr Gross Krejčíř jsou stejní paraziti jako ty akorát oni to dělaj nelegálně vy na to máte zákon 80 000 sociálů ve 400 ghetech to je peněz měsíčně když daj každému 10 000 kč tj. 800 milionů měsíčně a co ty zničené byty k tomu co na to řekneš nic viď. Gadžove makejte ať se mame lyp žejo.
Květen 8th, 2009 v 8:39 pm
Kdyby ty peníze dal stát na něco užitečnějšího,třeba na zdravotnictví,Tak by udělal líp a spoustě lidí by se ulevilo a neřekli by ani slovo.A vážený sociale v nouzi,Už jsem vás žádala o odpověď.Je to slušnost,pokud víte co to je.Nebo umíte jen urážet a došli vám argumenty.Ono je nejjednoduší všechnu vinu házet na někoho jiného,než přiznat vlastní chyby,že?
Květen 9th, 2009 v 11:36 am
podle množství komentářů k problému extremismus atd. je vidět, že lidem není jedno, co se děje, navzájem se obviˇují dvě skupiny obyvatelstva, ale vůbec nic se nezmění dokud nebudou změněny zákony, které jedné skupině nahrává a druhou okrádá, naše vláda má strach před EU a dalšími státy problém pojmenovat a její řešení je alibistické.Jen si někoho nepohněvat.USA i jiné státy jsou také kritizováni, ale stejně si politiku dělají podle toho, jak potřebují, a že by s nimi nikdo na světě nekomunikoval?Můžeme být malý stát a nemusíme lézt do ..... jiným, světem vládnou schopnosti a ne parazitismus a lennost.Kdo je pracovitý měl se a má se dobře.Nevychovávejme si lenochy, a to myslím obecně, ať se nikdo nechytá, budeme potřebovat na důchody nebo na to se nemyslí
Květen 9th, 2009 v 11:41 am
sociale když tak vykřikuješ víš co to demokracie je? je to názor většiny je zákonem pro všecny chápeš to. Češi byly za války na práci v Německu jakožto protektorát fašismus ani válku nevymysleli ale nebojí se práce jako ty chápeš radši nám oznam kdy si opravíte a hlavně za své peníze ty zdevastované byty smrt fašismu ať žije demokracie hurááááááááááá.
Květen 13th, 2009 v 5:19 pm
Na vině jsou obě strany ať už je to majorita či minorita. Každy člověk se musí zamyslet sam nad sebou . Ale jedno co nepochopím je že občané obviňují menšiny že majoritě berou práci když sami o práci nemají zájem a nehazejme vinu jen na romy . Spousta romu žije spořádaně (pracují, vychovávají děti,.....atd,) . Já osobně sem rom a žijí spořádaně , ale nikoho to nezajímá jak žijete . Člověk vidí roma a hned ho odsoudí aniž by ho znal . Ale vina je i na romske straně nepříspusobivost. Ale každej člověk je jediněčny , tak proč ho házat do jednoho pytle s ostaními příslušníky . Vina je hlavně na rodičích ať už je to rom nebo ne . Protože potomek svích rodičů jen napodobuje chování svých rodičů . Když se někomu nebude na mem nazoru něco líbyt napište na email.
Květen 17th, 2009 v 8:33 pm
Ráda bych napsala,ale email se nezveřejňuje.
Květen 24th, 2010 v 7:22 pm
tolik spiny clovek vydi a zira,kolik fasistu a rasistu ma ceska republika a to se nestydeli stoupit do evropy,vas se prave ted boji evropa abyste tam nezavedli takovou spinu,kterou provadite cechach,oni evropa se vas boji a nedovoli abyste tam prinesli takove smisleni ktere mate,ste ubohy rasistycky stat,ste nepolepritelny a mate to po hitlerovy,ste ubohej stat a paralizujete na nestesti druhych a to romu,je mi vas lito,tento clanek pisi opozdene ale nemohl sem a musel sem zic to napsat,ste ubohy narod ste politovi a zli,svet vas zna a meli bystese vdnesni dobe kdy lidi bojuji proti neonacismu a ponizovani a dustojnost lidske rasy