Registrované homosexuální páry a jejich právo na adopci

Út, Bře 16, 2010

Hlavní články, Ostatní, Rodina

Registrované homosexuální páry a jejich právo na adopci Ve čtvrtek 18. 3. 2010 bude probíhat na programu ČT1 od 21:45 hod živá diskuze na téma : Registrované homosexuální páry a právo na adopci

Hosté v pořadu Máte slovo

Své názory k výše zmíněné problematice vyjádří poslankyně a místopředsedkyně KDU-ČSL Michaela Šojdrová a gay politik Jiří Hromada.

Otázky Michaely Jílkové

  • Měly by mít registrované homosexuální páry právo na adopci dětí?
  • Pokud o adopci může požádat fyzická osoba s jakoukoli orientací , proč tedy není vyhověno homosexuálnímu páru? Je správné, aby o adopci mohla zažádat například osamělá žena?
  • Jaké prostředí je pro dítě vhodnější? Dětský domov nebo rodiče s homosexuálního orientací?
  • Stojí zákony skutečně na straně dětí nebo se jedná o boj za lidská práva menšin?

Dětem to nejlepší

V současné době není dovoleno registrovaným homosexuálním párům adoptovat děti. Ministr pro lidská práva a menšiny Michael Kocáb však usiluje o změnu. Prosazuje myšlenku, která by adopci registrovaným homosexuálům umožnil. Lidé, kteří s názorem souhlasí, vidí v tomto rozhodnutí jistou výhodu. Počet dětí, které vyrůstají v dětských domovech, by tak mohl výrazně klesnout. Mnohem více dětí by dostalo šanci vyrůstat v rodině, mít vlastní domov a rodičovskou lásku. Zarážející je fakt, že dnes může o adopci zažádat jakákoliv fyzická osoba, a to bez ohledu na svou sexuální orientaci. Otázkou zůstává, proč tedy homosexuální páry tuto možnost nemají? Podle Michaela Kocába se tato situace neztotožňuje s Evropskou úmluvou o ochraně základních lidských práv a svobod, stejně tak podle něj odporuje ústavnímu pořádku České republiky.

Na druhé straně stojí místopředsedkyně KDU- ČSL Michaela Šojdrová s názorem a požadavkem , aby registrovaným homosexuálním párům v žádném případě adopce umožněna nebyla. Vyzvala všechny, kdo s názorem souhlasí, aby podepsali petici nazvanou „ Dobro dětem především“.

Diskuzi povede moderátorka Michaela Jílková a kromě pozvaných hostů mohou vyjádřit svůj názor také zástupci odborné a laické veřejnosti.
Na druhé straně stojí místopředsedkyně KDU- ČSL Michaela Šojdrová
s názorem a požadavkem , aby registrovaným homosexuálním párům
v žádném případě adopce umožněna nebyla. Vyzvala všechny, kdo
s názorem souhlasí, aby podepsali petici nazvanou „ Dobro dětem

především“.

Diskuzi povede moderátorka Michaela Jílková a kromě pozvaných hostů mohou vyjádřit svůj názor také zástupci odborné a laické veřejnosti.

Vysílání

Diskuzní pořad Máte slovo vysílá Česká televize ve čtvrtek 18. března 2010 od 21.45 hodin na programu ČT1. 

Internetové vysílání ČT – Máte slovo, 18. 3. 2010, 21:45 h

Upozorňujeme:
  1. Všichni diskutující jsou povinni zachovávat ve svém vyjadřování slušnost, dobré mravy a ctít zákony. Každý, kdo poruší tato pravidla, bude automaticky z diskuze vyřazen. Více viz etický kodex Etický kodex diskutujících.
  2. MáteSlovo.cz není oficiálním webem České televize ani Michaely Jílkové.
  3. Chcete-li kontaktovat tvůrce pořadu, můžete tak učinit prostřednictvím tel. č. 261 13 77 66 nebo e-mailové adresy: mateslovo@ceska­televize.cz. V průběhu pořadu můžete rovněž zaslat SMS se svým názorem na číslo, které uvidíte na obrazovce.

62 komentářů pro tento článek

  1. Josef Dusil píše:

    Homosexuální rodina není plnohodnotná rodina,zaručující potřebný rozvoj a výchovu dítěte. Mezi bojem o práva menšin a právem dítěte by mělo právo dítěte mít prioritu. Argument tom, že umožněním adopce homosexuálním párům by se snížil počet dětí v ústavech je lichý, není nic než vytloukání klínu klínem. Důsledky výchovy dětí v neúplných rodinách jsou hrozbou už nyní, důsledky výchovy v homosexuálních rodinách by byly katastrofou, a to pro každou společnost.

  2. Jaroslava Hédlová píše:

    Jsem jednoznačně pro možnost adopce.
    Děti z dětských domovů v 18 letech přicházejí o střechu nad hlavou.
    Proč jim upírat možnost, že by je mohl mít někdo rád a zabezpečil jim budoucnost? (Nebylo by právě toto naplněním hesla „Dobro dětem především“?)

  3. Riki píše:

    Stojím si za názorem, že je lepší homosexuální rodina než žádná. A pokud to několika dětem umožní žít v prostředí, kde najdou porozumění a cit, tak bych tuto možnost podpořil. Stejně se o náhradní rodině rozhoduje zdlouhavě a rozebírají se všemožné detaily. Za podstatné považuji už to, že daná dvojice o dítě MÁ zájem. Pan Kocáb si dává víc záležet na tom, jak uspokojit svou mluvčí, než na právech menšin. Když už si ten svůj post vymyslel, měl by se snažit něčeho dosáhnout. A ve volném čase by třeba mohl zajít k holiči.

  4. David píše:

    Pro adopci dítěte hom. párem bych byl pouze v případě, že se jedná o vlastní dítě homosexuála a chtěl by je adoptovat jeho partner, aby v případě úmrtí vlastního rodiče nemuselo do dětského domova, ale mohlo zůstat se v rodině, byť neúplné. Adoptování dětí z domovů je nesmysl, je dost heterosexuálních párů, které děti nemohou mít a ty by měly mít přednost, dneska se jim akorát tak hážou klacky pod nohy různými nesmyslnými psychotesty, špatně nastavenými zákony a byrokracíí vůbec.
    Homosexuální pár nenabízí už z principu ten správný rodinný model, Howgh

  5. Honza píše:

    Nebylo by ze všeho nejlepší, „pro blaho všech dětí“, je odebrat všem matkám už při narození a výchovu zabezpečit státem, aby nedocházelo ke špatnému vlivu ze strany rodiny, a to jakékoliv ( socálně slabé, lezbycké, neúplné, úplné, příliš bohaté, nebo naprosto normální).

  6. xxx píše:

    Jak o tom může tato společnost vůbec diskutovat ? Nechápu a jsem zásadně proti ! Proč si nesplodí své vlastní ? LOL

  7. žena píše:

    homosexualita je patologie, jež byla uznána společností za normu, což je z hlediska společnosti nebezpečné a výchova dítěte v homosexuální rodině není správná, jelikož děti mají primární vzor právě v rodině.

  8. Kevin Bui píše:

    Prosím vás, proč jste tak xenofobní národ ??? Vždyť je dokázané, že homosexualita přirozená a má i podklady v evoluční biologii. Pro konečnou orientaci(jak se cítí, kým chce být) dítěte nemá vliv žádný rodič ! Viz heterosexuálním rodičům se narodí a vyrostě homosexuální dítě. Bože… Celá ta diskuze je zbytečná, když se oporují přírodním zákonům-téměř celá společnost ( až na biology, homosexuály a chápající lidé) žije vlastně v omylu. Jinak Šrojdrová kecá hořící kříže, proč tam není více odborníků ( sexuolog, biolog, sociolog) ???

  9. Patrik píše:

    Damy a panove, Gay nebo lesbicka neni nemoc, nybrz fakt: matka ktera tra svoje dite – je nemocna, otec znasilnuje svoji dceru nebo syna . je nemocny. Slyseli jsme ze by v USA bylo dite znasilneno nebo tyrano HOMOSEXUALNIM PAREM?? Tato minorita neni nebezpecna, naopak vetsinou jsou velmi vzdelany lidi a maji mnohem vetsi pravdepodobnost o to ze dite se bude mit dobre!! 4% MENSINA BY MELA MIT PRAVO POKUD PROJDOU KLASICKYMI TESTY ADOPCE S POZDRAVEM PATANEK

  10. Jeremy píše:

    vsem tem, co odsuzujou homosexualitu bych pral, aby jejich deti takovy byli..

  11. xyz píše:

    Za 50 let bude heterosexual rarita.Jak se vubec muze o takove veci diskutovat? Zasadne jsem PROTI! Nechapu jak vubec mohou byt nejake nadace a organizace na podporu homosexualu! Nasi predkove ktere homosexualy upalovali se musi v hrobe obracet…

  12. Kevin Bui píše:

    xyz: Jste ignorant, nevzdělanec či debil ??? Prostudujte si historii starověkého Řecka a pak uvidíte, že i Alexandr Makedonský měl milence, dokonce bylo společenským zvykem, aby starší muž do svatby měl milence. Bože, tenhle národ nemá hloupé vědce, tak proč to ostatní jo ??

  13. whiskey píše:

    dobrý den at se homosexualové páří kolik chtějí ale dítě at vychovává normální rodina co může vyrůst z malého člověka když uvidí dva zženštělé chlapíky nebo dvě feministické ženské at si klidně adoptují ale at s tím to dítě souhlasí takže minimálně od 16 let

  14. Ivos píše:

    Vychvovál mě otec (muž) a matka (žena) přesto jsem gay, jak mohu vychovat homosexuála nebo heterosexuála???

  15. whiskey píše:

    Březen 18th, 2010 v 11:27 pm

    dobrý den at se homosexualové páří kolik chtějí ale dítě at vychovává normální rodina co může vyrůst z malého člověka když uvidí dva zženštělé chlapíky nebo dvě feministické ženské at si klidně adoptují ale at s tím to dítě souhlasí takže minimálně od 16 let

  16. whiskey píše:

    ivoši a jseš si jistýže tvůj otec svou homosexualitu náhodou neskrýval????????

  17. Katka píše:

    Whiskey, jsi si jistý, že tě tvoji rodiče nenechali upadnout na hlavičku?

  18. Clare píše:

    Argument o „normálním plnohodnotném modelu“ rodiny je úplně mimo mísu, když v dnešní době stát povoluje adopci jednotlivci. Člověk, který žije sám rozhodně nemůže zajistit lepší rodinné zázemí než pár a je jedno jestli heterosexuální nebo homosexuální.
    A z pohledu dítěte… Když mně byly tři roky, opustil nás otec. Rozhodně bych radši žila v rodině se dvěma táty, u kterých bych měla jistotu, že mě mají rádi a chtějí mě. Teď už jsem dospělá a asi se nikdy nezbavím otázky, proč se mnou vlastní táta nebyl a naprosto dobrovolně se mě vzdal.

  19. Kamila Sevelková píše:

    Vcera jsem videla porad Mete slovo, chapu, ze kazdy mame na tuto citlivou vec jiny nazor. Ovsem argumentace poslankyne Sojdrove/KDU-CSL/ byla opravdu zcestna a chvilemi az vykazovala prvky komiky..

  20. Gretka píše:

    Nepovazuji gaye ani lesbicky za nemocne a podobne. Nicmene priroda uz jednou zajistila, ze deti takto nevzniknou a hotovo! Ono by melo stacit uz to cim si projdou deti homosexualu a heterosexualu. Nesouhlasim ani s tim, ze by mel jedinec mit pravo k osvojeni! To by mel mit jen clovek, ktery prokazal, ze dokaze zit ve svazku, ktery spojenim obou partneru muze vest ke vzniku potomka!

    Kdyz se hlasovalo pro uznani techto vztahu, byla jsem vsemi deseti pro, opravdu padlo, ze jde jen o toto a jine podobne naroky jako adopce napadnou. Evidentne padly! Chapu, ze pro jiz narozene dite je lepsi jeho biologicky otec, nez jina nahrada, neboji se treba onen biologicky otec, ze po zjisteni matky, jak se veci maji ma rovnocenne sance umerne jeho napadu a pokud jej matka rovnou nepotrati, posleze da k adopci, mohou jej adoptovat lesbicky??? Mely by na to prece mit pravo?

    Takze nikoliv, priroda jednou rekla, ze jeden ne se zenou, jedna s muzem. Asi ne proto aby se mnozili a je mi lito i tech partneru, ktere podvedli aby vypadali jako ze vztah a jen hledali druheho k porizeni potomka a nebudeme si namlouvat, ze toto se nedeje

  21. Kamila Sevelkova píše:

    ..nevim, argumenty typu, priroda chtela, nechtela, tak si alespon stujme za svymi nazory a ne ze NEKDO to tak chtel..

    Pokud se mi neco stane a zustanou po me moje budouci deti samy, doufam, ze je adoptuje clovek nebo lide, kteri je budou milovat a starat se o ne a opravdu je mi jedno, zda to budou heterosexualove nebo homosexualove

  22. Martin Svoboda píše:

    Priroda hlavne chtela, aby se i homosexualove narodili…Homo­sexualita je bezny jev, dokonce i v prirode. Kdyz mohou dva tucnaci muzskeho pohlavi spolecne opatrovat misto vajicka kaminek a zit s tou iluzi, ono uz to cosi ukazuje. Priroda je ruzna, a my ji nikdy zcela nepochopime – co ovsem muzeme udelat je ji respektovat. Tedy respektovat druhe lidi, respektovat jejich prava a respektovat jejich touhy.

    Nikdo tu nerika ze homosexualove si budou narokovat nejake pravo na jeste nenarozene potomky ci co, mluvi se zde o adopci – adopci deti, ktere uz jsou na svete, ktere jsou opustene a ktere by skutecne rady nasly svou novou rodinu. Mozna homosexualni svazek muzete videt jako neco podradneho, ale ve skutecnosti tu jde o to dobro ditete – kazdy tu vice mene bojuje vice proti homosexualum, nezli aby premyslel prave o tech detech. Svazek kuprikladu dvou muzu, kteri oba dva vydelavaji a touzi mit dite je stejne plnohodnotny, jako svazek muze a zeny. A rozhodne ho nelze radit nekam na uplne dno spolecenske prijatelnosti, jak to tu nekteri lici. Ze je vice jedna samotna zena nez dva muzi.

    Dalsi vec – nektera individua tu ocividne nemaji ani poneti, jak vypada normalni homosexualni par. To nejsou dva chlapci v ruzove sukynce, jeden co beha kolem plotny a druhy co luxuje. Drtiva vetsina z vas nepozna normalniho homosexuala, aniz kdyz na nej narazite prdeli napred (omlouvam se za ten vyraz, ale coz…) – dost silne si tu plete homosexualitu s transexualitou. To jsou dve naprosto rozdilne veci – ja osobne jsem gay, a dokud jsem ja sam s tim prohlasenim verejne neprisel, kazdy mel za to ze chodim normalne s divkami, jako kazdy „spravny“ kluk:-) A pak ejhle… Spolecnost je primo zblbla televizi a zpropagovanymi jedinci, kteri se vykrucuji a jsou zzenstili, ve skutecnosti z drtive vetsiny homosexualni populace neni vubec takova, ba co jeste vic, ja sam osobne nevidim rad kdyz se nektery takovy radoby vzor gaye vykrucuje v televizi. Zejmena americti filmari jsou prebocnici v tom, jak udelat z normalniho kluka vykroucenou buznu…
    Opravdu bych kazdemu z vas, kdo tu nadavate na homosexualy a jejich moznost adopce, pral, aby vase dite, nebo vasi nejlepsi pratele za vami prisli s tim, ze se jim libi opacne pohlavi. Potrebovali byste, aby vas zivot poradne profackoval – a zejmena pani poslankyne Sojdrova nebo jak se ten pseudo-intelektual jmenuje, by si mela trochu procistit hlavu – no spise zadni cast tela, protoze je fakt, ze takove nazory mohla vymyslet asi jedine prdeli, protoze na to aby z pusy vypustila toto, na to opravdu nemohla pouzit mozek.

    Suma sumarum – nesud knihu podle obalu, chovej se k druhym tak, jak chces aby i oni se chovali k tobe. Proc do toho mluvi ti, co k tomu nemaji co rict?
    Kazdy si rad kopne do mrtvolky valejici se na zemi…jenom abyste to nakonec nebyli jednou vy…

    Doufejme ze skutecne bozi mlyny melou pomalu, ale jiste. A ze i na pani poslankyni za skryte komunisty jednou dojde – a z celeho srdce vam preji pekny den a homosexualnich deti co nejvice:-)
    At je na tom svete veseleji:-)

  23. Guinan píše:

    Martin: na jednu stranu tu pisete co priroda hlavne chtela, ale to snad nemyslite vazne? I priroda dela sve boty, nebo mi chcete rici, ze myslela zamerne aby na sve prichazeli lide postizeni tak, ze bez ciczi pomoci by nevydrzeli ani par hodin, natoz minut? Ze kdyz se v tele matky dite neobratilo, je pak tedy dle vas v drivejsich dobach, kdy bylo zdravotnictvi na pralesni urovni zabit tedy oba?

    Nevic jste si sam pekne tou prirodou a tucnaky s kaminkem nabehl: Dite neni kaminek, za tohle prirovnani by mi celkem cinilo sverit vam dite a je sumak, zda byste byl hetero, ci nebyl. Ono totiz kdyz uz sem tahate ta zviratka, ty tucnaky priroda nezene k prorizeni niceho vice, nez toho kaminku. A toto je davno zname i u jinych zvirat, kde se tento jev zkoumal.

    Proti homosexualum nic nemam, muj nejlepsi kamarad je homosexual a podotykam, ze ma dveti a dve, jedne holcine je nejakych dvacet a druhe bude za par dni dvacet, tu prvni vychovala prvni manzelka a na druhe je videt, ze rady, ktere by ji dal otec vypydaji spise jako rady matky, na te holce je znat, ze to uplne dobre neni a on sam rika, ze to opravdu idealni neni i z jeho vlastniho pohledu. Samozrejme, ze sve zhralo prostredi viry, ktera je v postoji k homosexualum mnohdy na odstrel a troufam si rici, ze bez vlivu viry by si i on uvedomil svou orientaci drive, nebyl by ve vleku cehosi umele vytvoreneho, cim by si nenechal ovlivnit zivot po mnoho let:-( Ted je alespon v necem konecne stastny. Pro adopce temito pary nejsem prave i pro to, co mezi dalsimi homosexuly vidim. Mezi mnohymi je daleko vetsi promiskuita, coz je pro vychovu potomka, ne uplne idealni prostredi a nemyslte si naivne, ze u heterosexualnich paru by se toto nezkoupmalo, jako i mnoho jineho. Deti, ktere navic chteji lide adoptovat, tech moc neni, ti, ktere jsou dale v detskych domovech a nikdo, treba pro barvu kuze zajem nema, jejich situaci to nevyresi i presto, ze by mohlo. Oba vime, ze situace bude takova, ze vsichni opet budou chtit bile male dite v kojeneckem veku a na dalsi deti se nedostane, coz neni zrovna idealni stav.

    On totiz nas system adopci by potreboval z gruntu i bez otazky homosexualu, kteri touzi po adopci. Treba aby jednou odlozene dite nebylo vazano pri svem zivote v kojeneckem ci detskem domove na fakt, ze pokud matka, ktera ho odlozila posle pohlednici jednou za rok a dite uz nikdo nemuze adoptovat, myslim, ze vyreseni teto otazky je prave pro male deti prioritni a to zcela i bez ohledu na to, zda by jej chteli adoptovat heterosexualove, ci homosexualove. Ono si nebudeme namlouvat, ze pak by bylo deti k adopcim mnohem vice a teprve pak si muzeme rici, ze je lepsi a to bezesporu je aby dite vymenilo stavajici detsky domov za i homosexualni par, ktery by mel vetsi sam vetsi sance.

    Jenze, dalsi vec, ktera by se mela zmenit, kdejakou ptakovinu hranicici se zdravym rozumem okopirujeme po americkem vzoru a zrovna toto ne. Tam se odlozeny kojenec dostane do rodiny mnohem rychleji, nicmene maji jeden bic na lidi touzicich po adopcich a to, ze pokud uz nejake dite maji, nedaji jim kojence, ale dite vetsi, ktera by u nas dle naseho pasystemu nemelo diky vise popsanemu system. Toto tam haji tim, ze pokud opravdu tolik o dalsi dite stoji, si tamnejsi system stoji za tim, ze maji mit sanci i deti vetsi, nad kterymi mnozi zde ohrnou nos, ale jinak budou tvrdit, ze netouzi po nicem jinem, nez diteti – po pravde bych nekterym zde to dite proste nedala, chteji neco, co z nejakeho duvodu mit nemohou, ale jeste si smeji klast ultrapodminky. Nas stat by mel chranit pri adopcich predevsim deti. Coz nedela. Naopak, mi pribuzni adoptovali kdysi mladou cikanku, adopce probihala za stejnych podminek jako by probihala nyni, mozna par veci zmeneno, ale ochrana deti jako takovych porad zohlednuje barvu kuze a dalsi. Adopci te holciny jim i rozmlouvali prave ti ouradove, kteri meli byt radi, ze pry jsou bili a budou mit problemy v okoli, holcina zustala bez rodicu a znama ucila ve skole a pohlidala veci, adopce vysla, ale diky ouradum az asi po 2 letech. V okoli problemy byly, to se i cekalo. Dnes je z holciny dospela zena, vystudovala VS – specialni pedagogiku a od ni prave mam z prvni ruku co se v systemu adopci a deti deje, takze z prvniho mista – kde mela toto na starost odesla, protoze to vypadalo, ze se sesype.

  24. Guinan píše:

    Boze vise, misto vyse, zahrabavam se:-( A bylo to pro pana Svobodu

  25. Cecílie Altmanová píše:

    Nevidím vůbec žádný problém v adopci dětí homosexuály, sama jsem lesbička a se svoji partnerkou vychováváme dítě z jejího prvního manželství. Níkdy jsme neměli žádné problémy a přesto že je i trošku zženštilej, tak se jedná o úplně normálního kluka. Nevychovaly jsem z něj žádného homosexuála apod. A když se i muž chová trošku jako žena a naopak, nejedná se o žádný špatný jev!!

  26. Guinan píše:

    Cituji „Nevidím vůbec žádný problém v adopci dětí homosexuály, sama jsem lesbička“

    Vy toho mozna nevidite vic, ale to nema se sexualni orientaci nic spolecneho.

    A ano, to je fakt „normalni kdyz se chlap chova jako baba, to je "opravdu“ dobry jev…

    Jste jen tak naivni, nebzdelana, nebo jen hloupa? Muj dotaz nema nic spolecneho s vasi orientaci.

    Za tento projev bych vam dite rozhodne nesverila, prave jste lidem predvedla, jaci lide jsou nejvetsi prekazkou…

    O cem clanek je, vam taky moc nedocvaklo, jednalo se o adopce, nikoliv – zda vy se jste schopna mnozit a pritom zit v lesbickem vztahu. Ale nekam jste to asi napsat musela

  27. Únia mužov za rodiny píše:

    „Registrované partnerstvo“ a legalni kradení detí heterosexuálum neni prec prvni krok proti rodine a civilizaci!

    Prvni krok proi heterosexualum nastal pred tremi generacemi. Rodinnou politiku ovládli lidé s homosexuálnimi a lesbickými názory, komplexy a revanšistickými plány. Do dnes zákony zasahujíci mezi heterosexuálni vztahy vyrábějí lebicky a homosexuálne orientovaní lidé. Heterosexuála tam pustí jenom tehdy, když bude kolaborovat.
    Dukazy: Všude, kde si heterosexuli nechali vnutit jejich degeneratívní zákony zasahující do vztahu muž-žena, manželství a rodin se bezhlavé rodiny rozpadají! Plodí a rodí méne deti! Z toho mála detí je stále více detí duševne, morálne i zdravotne tak zdegenerovaná, že v dospělosti nedokáže civilizaci rozvíjet a nebo aspoň zachraňovat.

    Podlostí lesb a homosexualu je obviňování rodin z nefunkčnosti, kterou sami do rodiny infikovali!

  28. Mari píše:

    Únia mužov za rodiny píše: Sice nejsem zastance aby homosexuani pary mohli adoptovat deti, coz neznamena, ze hodlam akceptovat blaboly psychicky narusenych jedincu (takovym bych asi mela take problem sverit adopci). Jste takto psychicky narusen jen vy nebo i vasi predci po ty tri generace, ktere tu zminujete? Nesudte prosim zbytek populace dle vaseho hnizda.

    Situace dosla takto daleko predevsim proto, ze ve spolecnosti trpime psychicky narusene pokrytce jakych razeni jste nyni predvdl. Kdyby tomu bylo jinak, homosexualove by se nemuseli citit jaksi odstriceni a jejich snaha o zarazeni do spolecnosti by zdaleka nebyla tolk agresivni.

    Kam az dokaze dospet vzdor proti necemu, kde se nekdo citi ustrkovan si muzete precist v Main Kampf, kam pak kroky takto posahaneho jedince vedly vime vsichni.

    Nevim, kde jste dosel k tomu svemu vyroku, ze nekdo heterosexuaum, krade deti, zy by vase vlastni zkusenost? Me vztahy ani zadna lesbicka a homosexual neovlivnuje, pokud vas ano, pak si dojdete k sexuologovi, ale cely vas projev je uz spise na psychiatra

  29. Únia mužov za rodiny píše:

    Milá Mary!Děkujeme Ti za ukážku duševního projevu zastáncu šíŕitewlú lebického a homosexuálního spusobu komunikace. Děkujeme Ti že si sama na sobé veŕejně pŕedvedla úžasnou netoleranci k názorom jiného.Děkujeme Ti že jsi vědou a hystorii:-) podložené fakta nenapadla, ale nás, autora.

    Zlidovělá moudrost našich otcu říká : Hlupák nedokáže napadnout slova, proto napadá autora!

    Náš učitel se zabývá vztahy muže a ženy, manželstvím a rodinou už 35 let. Prostudoval pŕíčiny emancipace žen, homosexuality a následného úpadku a zániku Řecké a Římské civilizace i s obyvatelstvem­. a.t.d.

    Lidová moudrost : Kdo nepozná minulost, je odsouzen si ji zopakovat.

    Bohužel v době degenerace pudy a názory které si tu vyjádřila výtězí nad rozumem u většiny lidí. Neuvěŕitelné sebevědomých lidí, keŕí nepotřebují žádné odborné vzdělání a dukazy na to, aby soudili jiné lidi a dokonce chtéli jejich uvězně ní na psychiatrii.

    Přesné tak se chovali emancipované ženy vyškolené na ostrove Lesbos pred 2300 lety vuči Řekum …

    Ale když ti Řekové byli tak blbí že si to nechali líbit, nechránili děti ani sebe ani civilizaci tak je dobře že byli lesbami vyhubeni. Přišli jiné heterosexuální národy a ty od 6. století vybudovali novou civilizaci. Tu kterou práve ted likvidují takový lidé jako si ty.

    Ale dobre evropskym muzum tak, když si to od armády lesb nechají líbit. neboť to dokazuje, že zdegenerovali a takové Xantipy a vyhlazení si zaslouží.

  30. Mari píše:

    Únia mužov za rodiny: Celkem by mne zajimalo co ta udajna veleslavna „Únia mužov za rodiny“ delala v minulosti. Bylo by fajn, kdyby se i ti nehomosexualni muzu dokazali chovat jako muzi. Vy byste chtely baby u plotny, zaroven aby taky makaly v rachote, protoze vy sami je uzivit nedokazete a so ci budeme namlouvat, ani moc nechcete. Takze zenskym nezbyva, nez mit dve smeny a jeste delat divadylko, jak je ten jeji nepostradatelny. Zazito osobne, ex mel pred nejakymi 15 lety predstavu, jak budu vychovavat jeho dve deti (nebyla jsem jejich vlastni matkou), starat se o nemohouci matku a doma jeste poslouchat, jak kazdy pojedeme kazdy za svy – v mym pripade to znamenalo, ze temer vse narvu stejne do rodiny, protoze on se vozil po vlastnich detech za utek jejich matky a upiral jim temer vse. Jedine, kde si umel hrat na nadsamce byly postele jinde. Doma po soe neumyl ani hrnek a nejvetsi sceny byly, kdyz jsem si zacala dodelavat maturity. Takze jestli hodlate dal pet tu svoji ok. Neni nic odpornejsiho, nez ufnukany chlap, co svadi vse na spolecnost, jen aby nemusel byt chlapem. Kdyby jste se totiz tak chovat dokazali, nenaucila bych se (protoze nic jinyho mi nezbylo) opravovat elektriku a podobne a na emancipaci to svadet nebudu. Nyni na elektriku sahnout nemusim a nemam diky bohu vedle sebe cloveka, ktery dosud neprisel na fakt, ze pokud se mu neco nelibi, ma zit podle sveho svedomi a neco pro to delat, tedy nefnukat.

    K te kradezi deti jste se neracil vyjadrit, takze nerikejte, jak nekdo nec nazor nerespektuje. Sam komunikuete tak, ze nabyvam dojmu, ze vas spise ukradl ufouni

  31. Únia mužov za rodiny píše:

    Mylá:-) Mari. Tvoje odpoved opet dokazuje, ze zenám uvolneným z retezu je slusnost, morálka i v diskuziích neznámý pojem. Nejdu se vyjadrovat k tvojim psychickým problémum, to at si kazdy zaver vyjadri sam. Jenom snad na omluvu tebe a vsech zen takto „myslicich“: Zenám takhle primitívne útočit na muže dovolili muži. Byl a je to dukaz, ze ne jenom zeny, ale predevsim muzi(chromozom Y) zdegeneroval.

    K tvojim otazkam:

    • k psychopatolo­gickým invektívam sa nevyjadruji
    • Unia muzov Slovenska – Hnutie pre rodiny, Klub zen pri UMS, Poradnu pro otce a rodinné prislušníky založil náš pán učiteľ Ing. L. Balvín pred dvaceti lety. Nazev Unia muzov byl zvolen proto, aby otestoval postoj společnosti k pojmu „muž“ t.j. k evolučnímu chromozomu Y. Zistili sme, že 1500 let matriarchálni podtatranský Slované jsou mají ješte více zdegenerovaných jedincu jako je u Evropskych narodu.
    • na rozdil od militantnych lesbickych(fe­ministickych) a homosexualnych organizacii mi nezistujeme sexualni orientaci svojich členu a sympatizantu.
    • dekujeme ti za pŕedvedení tipické lži, kterou používa antihetero společnost. Muži nechteli aby ženy rodili a chodili do práce. To vám vtloukli do hlav militantní lesby a homosexuálové. My chceme aky každý delal to na co stačí. A ne aby ženy dělali vědkyne za stejné peníze jako muži jenom proto že se chce vzbudit dojem žena = muž(X=Y).
    • priprava na kradeni deti se zacala pred trema generacemi tím, ze

    a)nejdriv ukradli deti otcoum a ucitelum a odevzdali je do diktaturi žen. Statistika jasne rika, ze dnes muze zena mrzacit a zabijet deti dle libosti a nic se ji prevazne nestane ( jako u zvirat)

    • lesby si touto zmenou zabezpecili podvest muze, ze s nim chteji manzelstvi, po pocati, ho kopnou spolecne s homohsex soudy do zadku a deti mrzaci vychovou v partnersvi. Uz cele generace. teda nejde jenom o kradez deti ale i o sprosty podvod.
    • zeny jsou ochotné homosexuálum odsouhlasit, aby tyto ukradene deti byli sverovany do vychovy homosexualum – muzum
  32. Klothylda píše:

    Únia mužov: No, vzdycky jsem tusila, ze lide, kteri nutne potrebuji se zdruzovat ve nejakych spolcich, jedno zda vas skolek, turisti, ci poste nejaka cirkev nejsou tak uplne schopni fungovat jako jedinci a potrebuji berlicky. Tudiz s Mari naprosto souhlasim. Jestli muzsky potrebuje dalsi bandu aby si poplacavali po ramenach a honili si ego, jaci jsou chlapi, pak i tady bych videla, ze jim neco schazi, na rovinu, proste tem homosexualum uvolnujete sami zcela ochotne misto. Ze vam to nekdo napise ohodnotite jakousi vasi moralkou, kterou sam postradate

    Je hezke, jak pisete o utrzeni s retezu, ono stacilo precist vas puvodni elaborat, ktery prakticky urazel vsechny, protoze o vsech jste psali jak je vse zle. Pokud se sam takto chovate, zajimalo by mne ze ktereho retezu se urvala vase matka.

    Pro svereni deti homosexualum nejsem, nekomu vaseho razeni bych deti nesverila rovnez. Kdyz ma deti vychovavat zena a muzu, pak zena a muz. A vy tu opravdu bud jen napadate nebo fnukate.

    Je rovnez komicke, jak tu kazete jak ma vypadat diskuze, aniz byste byl schopen reagovat uz jen na obsah tematu, psalo se o homosexualnich parech, nikoliv lesbickach, i kdyz jedna taky tady mela vas postreh a reaogovala mimo misu.

    Vzdyt at deti homosexualove neadoptuji. Prve at stat vyresi to co jsem psala vyse, jako v USA, chcete dite, pokud zadne nemuzete mit, mate narok a kojence a velmi male dite. Pokud deti jiz mate, nevybirejte si tolik, i ty vetsi deti potrebuji domov. Z osobni praxe vim, ze to udajne vysnene dite je najednou „odsunuto“ a neni zajem. Bohuzel pro mnohe z nich by byl i homosexualni par lepsi volbou, nez jak mnohe skonci i bez jejich vlivu, ktery je podle vas tak vsude ocividny. Vyreste napred toto, ty deti v detskych domovech maji take nejake otce, to jako muzi nebyli? Jak je mozne, ze tito „uvedomeli muzi“ nechali vec dojit tak daleko, ze je jejich dite v detskem domove? Poradte mi az budu zas nekoho kontaktovat, stane se zazrak a dite skonci v jeho peci.

    Kdyz toho tolik vite, jiste mi odpovite hlavne na posledni otazku:-D S ni se totiz potyka vetsina detskych a podobnych ustavu

  33. Únia mužov za rodiny píše:

    Mila Klothylda(soudružka Mari :-)

    Abych uzila vas slovnik a tetminologii – ste mimo mísu vy a to úplne v základních pojmech. napríklad se nás snažíte zesmesni pozadavkem, aby jsme sem nepletli lesby, kdyz téma je partnerství homosexuálov. Vy totiz nevíte ani to základní, ze homosexualita je jenom jiný název pro lesbizmus. Ale sebevedomí, to vám nechybí. Ale nic si ź toho nedelejte. Na mnoha prednáškách našeho pána učitele Ing. L. Balvín mnohé jeho oponentky všech pohlavíý:-) nevedeli, ze mezi pojmem hetero a homo je rozdíl. Ale to jim nezabránilo šíŕit nezmysli a pomlouvat.

    Chcete, aby sme psali k téme. Ale na druhé strane pozadujete aby sme se vyjadrili k problémum dedských domovu.

    K teme sverovani deti a nazoru ze vam bych deti nesverila. Toho nazoru jsou vsechny emancipovane zeny, vycinajuce za posledné tri generacie. Vysledkom ich vychovy deti v izolaci od muzu, otcu je, ze z takovýchto deti vyrustají stale vice postihnuti tvorove, kteri v dospelosti znetvoruji´celou civilizaci.

    napr. v Praze uz komuniste si delali tajny pruzkum kriminality. Zistili, ze u bile populace kriminalitu siri temer ve 100% deti vychovavane zenami, ktere pozadali o rozvod, byli rozvedene a nebo si dite nechali jen tak pro zabavu udelat, nevdali se a zili se svimi pritelkynemi v partnerstvi :-(.

  34. Klothylda píše:

    Mari: Mohl byste se laskave drzet tematu. Nenavist vuci zenam si uplatnujte prosim nekde jinde. Sve vuzkumy si ponechcejte take jinam. Kazdy rozumny clovek vi, ze dost sexualni vychovu a tim i mozne sklony narusi vychova. Doufam, ze nevychovavate dceru, taby vasi nenavist vuci zenem mohla jednou seredne odskakat.

    Ano, spolky, kde si jednotlivci, kteri sami za sebe jednotlivcimi normalne a bez urazek komunikujicimi zjevne nejsou, netreba zminovat. Kolik mate ve svem spolku zen? Protim je to neprirozene, uz davno bylo dokazana, ze prave soustredeni jednoho pohlavi kamsi zajem o stejne pohlavi umocni, kor kdyz se nejedna o vztah s normalnimi prateli, ale jedince, ktery takovy spolek potrebuji

    Nevim. vam mozna prijde normalni se takovym spolkem ohanet, ale u mne si to vyslouzilo zarazeni do supliku u muzskych s nazvem „ubozak“

  35. Únia mužov za rodiny píše:

    Milá Klothylda,
    bez jakékoliv snahy Vás urazit, chci Vám poradit. Skuste najít dobrého lékaře na duševní zdraví. Dnes je obrovské množství žen, kterým narušila duševní zdraví feminizmem vnucená snaha býti mužem i ženou v jedné osobě. Máte to těžké.

    Váš pŕíspěvek nekomentuji – ať si každý čitatel udělá závěr sám.

  36. Klothylda píše:

    Ne vy urazuet nechcete, proto nas zeny urazite hned od prvniho okamziku. Vite i kdybych byla stokrat a jeste stokrat vic postizena. Z chlapa co je k h@vnu jake je vidno i v posteli a musi sti do dohanet vypisovanim svych dusevnich blabolu, tohu ho to stejne nepostavi a to ani kdyby cert na praseti jezdil! A neplivejte na jine zeny, za to, na co jiz nektere zjevne prisli v realu…

  37. Planetweb píše:

    Tady to tedy žije:-) Mě by silně zajímalo, zda ten „muž“ schovávající se za jakousi unii slyšel někdy o tom, jak se muži dříve chovali, jsem si celkem vědoma, že to co zde napsal a hlavně jakým způsobem to napsal byl před takovými 100 lety popotahován i úřady.

    Snesu hodně, ale ať káží o tom jak je co správně lidé, které někdo alespoň „trochu“ slušně vychoval. Což tento pán zcela postrádá

    Přišlo mi úsměvné jak tu popisuje výskyt homosexuálů a lesbiček s ohledem na naší dobu. Smutné, že tito křiklouni tak rádi vytahují historii, o které ale nevědí vůbec nic. Homosexualita by je a bude, dokonce ani neroste jak by někteří rádi dokázali.

    Ono, než člověk začne psát o tomto, měl by použít více autorů, přečíst hodně knih autorů té doby, ale to by už pak nic podobného nenapsal. A to ani nemluvím o světě, kde pokud mají rodiče pocit, že dítě není v pořádku a zbaví se jej tím, že jej usmrtí, případně použijí jiné metody – tak to jsou už opravdu praktiky jen hodně primitivních kmenů. Možná se v nich ale pisatel vzhlédl. To o čem jsem psala pilný žák postřehne již na gymnaziu a nejen tam z dějepisu a literatury.

    Až se zas opět primitivně obujete do nás žen, uvědomte si jedno, kvůli nám války nevznikají, takovy primitivismus, když dojdou slova, přijdou na řadu urážky a pěsti, to je vaše výsada!!!

  38. Únia mužov za rodiny píše:

    Planetweba: Další zmužnelá žena postižená komplexem ménecennosti ženy? Dejte se zoperovat :-). A nechte si voprerovat sloní kel :-).

    Jinak ty vaše výplody nebudeme komentovat. Čitatel si jiste udélá úsudek sám :-(

  39. Planetweb píše:

    Prvně byli řádně postiženi vaše rodiče nedokázali z vás vychovat ani slušného člověka a že by z vás vychovali muže, tomu věříte jen vy sám, proto si to dokazujete urážkami jiných.

    Tím jak plivete kolem sebe, jen dokazujete co jste zač

    Vám ani tak nevadí ženy jako takové, vám vadi lidé vzdělaní, protože na ty vaše papouškování nesmyslů neúčinkuje, kteří nejsou schopni na slušné úrovni zapojit do společnosti sami sebe.

    Musím opravit co jsem psala výše, nejen, že jsem proti adopcím dětí homosexuály a lesbičkami. Jsem i proti tomu aby je nemohli adoptovat lidé jako vy – nevzdělaní primitivové.

    Pořekadlo, že nejhorší věcí je srážka s iniciativním blbcem opět dokázalo svou platnost.

  40. Planetweb píše:

    Prosim vas, tady si na nas otvira panty jak muze, zatim co je to takovej srab, ze nedokaze ani napsat svy krestni jmeno.

    Asi aby na to neprisla ta jeho:-)) To by mel doma mazec:-D

    My meli tahle ultrachytryho sefa, co mel vzletme reci o tom, kde ma misto zena. Setkali jsem se s nim a jeho zenou na dovolene, na podnikove nejezdila, asi abychom nezjistili, co je to za podpantoflaka. Ta jeho na nej jecela od rana do vecera tolik, ze si lidi chodili stezovat na recepci

    Faktem je, ze po dovolene uz tyto svy ramenate nazory nevyrkl:-)

    Ale budme za takove pripady vdecne kvuli generaci tech, co teprve hledaji partnera, alespon vidi, na jake exemplare mohou narazit

  41. Únia mužov za rodiny píše:

    Milá zuřivá emancipovaná napul ženo napul muži(ne rozumem).

    Moji rodice vychovali dobre sve deti a viac ako tisicovku cizich deti. Ne podle nasich chvali ale podle chvali tisicu jinych ľudí, je vychovali dobre. Dostalu se jim vysoke uznani i od statu.

    Ja mam jenom dve tezke vysoke skoly. Treti jsem nedokoncil. Nejsou to feministicke, ani pravni pseudo vysoke skoly typu Plzensky hypermarket na tituli JUDr.

    Netrapte se vycitkami svedomi. Nejste jenom vy vinna za dusevni, zdravotni a sexualni zmrzaceni potomku Evropske civilizace. Vy jste jenom jedna pěšačka celé armády mrzačící potomstvo. Na vine jsou predevším tí co to řídí. A muži kteří nedokáží bránit deti a ženy před feminacistickou armádou degenerantu vsech pohlaví…

  42. Planetweb píše:

    Prave pro to, jakym stylem jednate o tom vasem udajnem vzdelani silne pochybuji

    Nebojte, netrapim se. Rozhodne ne tim, ze nemam vase Hitlerovske manyry, tam se v plne sile ukazalo kam dokaze vest, kdyz si dusevne nemocny jedinec umane ze jen jeho nazory jsou ty prave a hruznost, ke ktere takove pomatenost muze vest, at uz se bojuje proti sexualni orientaci, politickym nazorum, ci barve kuze.

  43. Cecílie Altmanová píše:

    Nedokážu vůbec pochopit, jak můžou být někteří tak netolerantní a hloupí. Nejen, že se nějaká koza, která má v hlavě jenom piliny může opovážit mě takhle urážet. Opravdu Guinano ,nebo jak se to jmenuješ, ty jsi jasný důkaz toho, že je mnoho heterosexuálních párů, kterému bych dítě nesvěřila. A nemyslete si, že tyhle homofobní týpky neznám. Už deset let s těmito pánbíčkári, neonacisty, anarchisty apod. bojuji a všecny ty svině moc dobře znám. A pamatujte si, že jednou vás všecny převálcujem a pak si už nebudete na nás otvírat hubu!!

    Já jsem abyste věděla GAY aktivistka a zároveň i feministka a nejradši bych zde zavedla nový režim podle nějž je žena a muž neprosto vyrovnané pohlaví se vším všudy a kde mají LGBT lidé stejná práva a povinnosti jako heteráci!!!

  44. Guinan píše:

    Mila Cecilie. Ja ale nikde nepsala, ze mam neco proti homosexualum. Poporoste priste, at vam priste at partner, ci partnerka vylize radeji dole! Je mi celkem jedno s kym zijete. Jen podotykam, ze se podepisujete jako zena a pisete, ze jste gay? Proc si tedy otvirate panty na jine – navic kdyz ani prot vam nic nerekli, zatimco nemate jasno ani sama v sobe?

  45. Únia mužov za rodiny píše:

    Nemame nic proti postizenym lidem. Zel mnozi z nich maji ze sveho postizeni komplex menecennosti. A take nizke IQ. Podlehaji nekontrolovatelne zurivosti a pomstychtivosti vsem, kteri nejsou postizeni. Proti temto lidem mame hodne. Spolecnost by se mela proti nim branit!!!! Vime o cem piseme. Nas pan ucitel Ing. L. Balvin dela vyzkum i lidi s jinou sexualni orientaci. V ramci vyzkumu nasledku rozvratu manzelství, rodiny a mrzačení detí po nasáčkování se sexuálne postižených lidí do „rodinné“ politiky.

    Upozorňujueme: LIDSTVO a civilizace JE militantnou HOMOSEXUALITOV vice ohroženo jako rakovinou!

    Pozdravujeme naší českoslovenčinou všechny Čechoslováky z podvodem rozvedené ČSR. Na rozvrate ČSR se podílela Mezinárodní mafie degenerantu!

  46. Helenka píše:

    Tak budte chlap,pak vas nejakej homosexual neohrozi, ale to je po tech vsech urazkach co jste tu psal asi ve vasem pripade sci-fi. Ano, vsichni kolem vas maji nizke iq, jen vy ho mate na takove „vysi“, ze se jim musite porad ohanet…

    Mela bych jednu prosbu, kdyz mate tu inteligenci na takove vysi, mohl byste nam tu popsat, jak si vy predstavujete idealni zenu? Popiste to prosim dukladne, od jejiho vystupovani mezi svymi vrstevniky od doby puberty, idealni zajmy, cim se ma vzdelavat a jak ma ve spolecnosti muzu mluvit aby tedy nebyla vecne napadana za jakousi pomlsnou feminizaci. Jak ma kuprikladu komunikovat s kolegy, doma s manzelem, detmi. Jak ma doma manzelovy vysvetlit, ze nelze mit doma sluzku u zadku, svetici ve spolecnosti a devku v posteli…

    Treba to vase iq zvladne

    A az budete v rozjezdu, muzete prijit ke mne a vysvetlit mym detem, ze taticek se odstehoval ke sve mamince, protoze ta privatizace bytu, kde pomalu neplatil ani najem byla dle jeho vlastnich slov uz moc… Zajimave, ze kdyz jsem sla jednou za mesic s kamaradkou na kafe, byla jsem feministka co si buhvi co mysli, na placeni vseho uz zjevne ne… Hlavne si tu zase nestjskejte s feminizaci. No, ono bude stacit, kdyz napisete jak jim to rici, oba to slyseli z ust vlastniho otce, kterak mu kolovy zalezi aby meli kde bydlet

    A laskave nervete ve svych textech, my tu nejsme ta vase doma, abychom to meli poslouchat

  47. Únia mužov za rodiny píše:

    Helenke: Proc si myslite, ze vase pudy vytvorene prispevky se mohou tu psat a ze nejsou urážlivé?
    Proc si myslite, ze vedecky a historii podlozene prispevky jsou urazlive a ze se tu nesmi psat?

    Myslite si ze to je normalní?

    Na vase otazky tu neni mozne odpovidat, protoze zadate, aby sme odbocili od temy a porusovali pravidla slusneho rozhovoru k dane teme.

  48. Helenka píše:

    Unia: Mohl byste prosim odpovedet? Nebo tedy dale budete urazet vy a podstrkavat jakousi teorii, o vedckosti? Opravdu doufate, ze kdyz budete urazet ponekud skryte, ze vam to bude prochazet?

    A jeste jednou, abyste to zase neprehledl, muzete odpovedet na ty dve hlavni otazky, na ktere jsem se ptala?

  49. Helenka píše:

    Unia: Jeste k te prosbe dodam, ze detem je sest a 12, takze tam nejaka radoby „vedecka“ cosi neprojde

  50. Richard píše:

    Unie: Dobry den, velmi rad bych videl odborne texty ze kterych cerpate informace, ze homosexualove jsou postizeni. Zatim se ohanite jen Ing. Balvinem, coz neni Mudr. Tudiz prosim opravdu pouze o odborne texty, ne povesti typu bleskove.cz, ci dnes i idnes.cz. Rovnez zadam pouze o poznatky dejme tomu poslednich deseti let.

    Vzhledem ke sve profesi, si je velmi rad prectu.

    Ovsem to uz je z me profese bokem, ten vas „ucitel“ Balvin predevsim poukazuje na nedostatek muzu ve skolstvi, vy tu ovsem zeny napadate! Ja osobne bych ucit nesel, stejne jako mnoho dalsim muzum mi je prednejsi prinest vice penez do rodiny.

    Nehodlam ani pohrdat vzdelanymi zenami, chcete aby vase deti ucili ty hloupe? Ja tedy rozhodne ne.

  51. Únia mužov za rodiny píše:

    Pa anonym Richard.
    Jaká je vaše profese?

  52. Richard píše:

    Unia: Prominte, ale budte tak laskav a odpovezte, nez pocnete klast vlastni otazky.

  53. Únia mužov za rodiny píše:

    Richard: Prominte pan anonym Richard. Sme sice zvyklí na výslechy ononymními diktátori, ale i tí z bývalého režimu se představili alespoň příslušností ke komunistické a nebo fašistické organizaci.

    Také já jsem se představil jménem organizace, která existuje a je řádne registrovaná už 20. let a já jsem jejím řádnym členem.

    Máme skušenosti, že anonymové chtejí obyčejne informace jenom na primitívni účely s cílem vulgarního napadání myšlenky, utajování svojí protizákonné a netrestané činnosti a s cílem cenzúrovat a nebo překrucovat pravdu a pomlouvat. Proto jsme si dovolili vás slušně požádat, aby jste se pědstavil alespoň v té míře jako já, než začnete s výslechem po osočení, že „ženy napadáme“.

    Upozorňuji, že váš názor, že považujete pravdu a vědu za napadání žen, potom se nemáme o čem bavit.

  54. Richard píše:

    Unia: Prominu (take anonyme). O co byl muj dotaz mene slusnejsi nez vas? Ano, o nic mene ci vice.

    Ostatni pod carou berte jako posledni delsi prispevek, on je v zasade zbytecny, stejne jako ten vas bez snahy odpovedet
    _____________­________________________­________________________­__________

    Nepodstrkavejte mi prosim co mam povazovat za pravdu, zadal jsem, znova podotykam, ze slusne!

    Zde si dovoluji vkopirovat svuj puvodni text i s dotazem aby bylo jasne na co jste byl zadan odpovedet a prosim abyste jeho dve casti nepromichaval tak, jak je vam milo Odlisil jsem je XXXXXXXX.

    Tedy zminovany puvodni text: "Unie: Dobry den, velmi rad bych videl odborne texty ze kterych cerpate informace, ze homosexualove jsou postizeni. Zatim se ohanite jen Ing. Balvinem, coz neni Mudr. Tudiz prosim opravdu pouze o odborne texty, ne povesti typu bleskove.cz, ci dnes i idnes.cz. Rovnez zadam pouze o poznatky dejme tomu poslednich deseti let.

    Vzhledem ke sve profesi, si je velmi rad prectu.

    XXXXXXXXXXXX

    Ovsem to uz je z me profese bokem, ten vas „ucitel“ Balvin predevsim poukazuje na nedostatek muzu ve skolstvi, vy tu ovsem zeny napadate! Ja osobne bych ucit nesel, stejne jako mnoho dalsim muzum mi je prednejsi prinest vice penez do rodiny.

    Nehodlam ani pohrdat vzdelanymi zenami, chcete aby vase deti ucili ty hloupe? Ja tedy rozhodne ne."

    XXXXXXXXXXXX

  55. Únia mužov za rodiny píše:

    Pane úplný anonyme Richarde. Myslím, že jsme Vám dali jasnou odpověď. Naši odpověď jsme Vám jasne zduvodnili. Pro doplnení. Nevíme jaké je vače vzdělání, duševní schopnosti, IQ. I proto jsme chtěli jsme nejďŕív vědět, na jaké duševní a odborné úrovni Vám odpověd napsat tak, aby jste ji správně pochopil.

    Bohužel, svojí odpovědí jste se opět projevil jako člověk řízený více „emocemi“ než ráciem :-)

  56. Richard píše:

    Zopakuji tedy znovu svuj dotaz. O co mene neslusny byl muj dotaz? Nepiste prosim nic vic, nez na co se doatzuji, ani sve duvody, pokud mate jinde spatne zkusenosti, ja jimi vinen nejsem.

    Mimochodem, ono je myslim, uz z meho prvniho prispevku jasne jake je me vzdelani, stacilo by jej opravdu precist a chtit odpovedet

    Pokud nechcete odpovedet ani na muj prvotni dotaz ani na fakt, proc je dle vas muj dotaz snad mene slusny. Neni treba abyste se namahal predstirat, ze nejake odpovedi ve vasem pripade diskutujici dockaji, je pravda, ze bylo predevsim mou chybou vcas neodhalit, ze komunikuji s nekym nevyzralym, kdo neni schopen, ani ochoten obhajit na vedecke pude a tudiz patricne dokazat sva tvrzeni

  57. Únia mužov za rodiny píše:

    Utocit na nazory heterosexualu v pracovni dobe je uloha mnohych revansistu! Jsou za to dobre placeni. Casto z penez ukradenych obcanum a detem. Predevsim, kdyz jsou nevyvratitelne. Proc jste nepsal v sobotu a v nedeli?

    Co se tyka dukazu. Snad si nemyslite, ze zde budeme davat anonymne dukazy bulvarnimu pomlouvacskemu platku?

    Ale neco strucneho z antihetrose­xualnich revansistickych planu degenerantu vam mohu poslat:
    GAY  – REVOLUCIONÁR

    /zverejnilo revanšistické učebnicové periodikum homosexuálneho hnutia v USA, GAY COMMUNITY NEWS, 15. 2. 1987 /

    Z vašich synov narobíme homosexuálov. Budú poznávacím znamením vašej biednej mužnosti. Budeme vám ich zvádzať v školách, domovoch, telocvičniach, šatniach, športových štadiónoch, seminároch, mládežníckych krúžkoch, toaletách, kinách, vojenských krytoch, ubytovniach, pánskych kluboch, kongresových centrách …Vaši synovia sa stanú na nás závislými. Budú sa nám podliezať a budú nám poslušní. Pretvoríme si ich k obrazu nášmu. Budú po nás túžiť a zbožňovať nás.

    Emancipované ženy, voláte po slobode. Hovoríte, že súčasní muži vás už neuspokojujú – robia vás nešťastnými. My, znalci mužského tela, mužskej povahy, vás tohto trápenia zbavíme. Vašich mužov vám zoberieme. Pobavíme sa s nimi, poučíme ich, pohladíme ich keď budú plakať. Ženy, hovoríte, že si prajete žiť s vám rovnými miesto mužov. Tak choďte a žite spolu. My dáme vašim mužom priateľstvá, ktoré nikdy nepoznali. My sme tiež muži a len muž vie, ako obveseliť iného muža, dokáže chápať hĺbku a cit, ducha a telo iného muža.

    Odstránime všetky zákony, ktoré obmedzujú homosexuálov. Miesto toho budú schválené zákony na podporu lásky medzi mužmi.

    Všetci homosexuáli sa zomknú ako bratia. Musíme sa spojiť umelecky, filozoficky, sociálne, politicky a finančne. Zvíťazíme, ak pôjdeme v jednom šíku proti nerestnému heterosexuálnemu nepriateľovi.

    Všetkým, ktorí budú odmietať teplých nazývať homosexuálmi, prebodneme ich zbabelé srdcia. Okolo ich mŕtvol budeme neochvejne pochodovať vpred za našim víťazstvom.
    Napíšeme básne o láske medzi mužmi, zinscenujeme hry, v ktorých sa muži láskajú. Natočíme filmy o láske medzi hrdinskými mužmi, ktorými nahradíme lacné, povrchné, sentimentálne, nudné, detinsky hlúpe hetrosexuálne uspávanky, ktoré ešte stále vládnu na vašich filmových plátnach. Urobíme sochy nádherných tiel mladých mužov, odvážnych atlétov a postavíme ich vo vašich sadoch, parkoch a na námestiach. Múzea na celom svete budú naplnené iba obrazmi pôvabných obnažených junákov.

    Naši spisovatelia a naši umelci učinia lásku medzi mužmi povinnou a mravnou a buďte si istí, že sa nám to podarí, pretože máme nadanie a schopnosti na presadzovanie módnych trendov. Zničíme heterosexuálne spolky pomocou zbrane ohovárania a posmechu. Túto zbraň veľmi dobre ovládame!

    Odhalíme a zverejníme všetkých vplyvných homosexuálov, ktorí zo seba robia heterosexuálov. Budete šokovaní a zhrození, keď uvidíte, že vaši prezidenti, senátori, priemyselníci, starostovia, generáli, športovci, herci, novinári, nadriadení a kňazi nie sú tie vami vysnívané cnostné heterosexuálne figúrky. My sme všade. V každej vašej organizácii, každom vašom zoskupení. Dávajte si veľký pozor, keď hovoríte o homosexuáloch, pretože vždy niekto z nás je medzi vami. Možno sedíme pri stole oproti vám, možno ležíme v posteli vedľa vás …

    S nikým nebudeme robiť žiadne kompromisy. Nie sme žiadny polovičatí slabosi. Ako vysoko inteligentní sme prirodzenými aristokratickými pánmi ľudstva. Aristokrati tvrdí ako oceľ, ktorí sa nikdy neuspokoja s málom … Kto je proti nám, bude zlikvidovaný. Po vzoru Yukio Mishima / homosexuálny nacionalistický japonský spisovateľ/ postavíme si obrovskú armádu, aby sme vás porazili. Vojaci, ktorí sú spojení homosexuálnou láskou a cťou sú rovnako ako grécki vojaci neporaziteľní. Tak, ako homosexuálni vojaci ovládli Grécko, my ovládneme celý svet.
    Rodina – živná pôda pokrytectiev, luhárstiev a podvodov bude pod zámienkou boja proti násiliu rozvrátená. Rodina iba otupuje fantáziu a brzdí ľudský liberalizmus a preto jej inštitút bude zlikvidovaný. Nepoškvrnení chlapci budú počatí v genetických laboratóriách. Budú združení do komún, vychovávaní, vedení a vyučovaní výhradne homosexuálnymi učencami.

    Všetky cirkvi, ktoré nás odsudzujú, budú zatvorené. Našimi jedinými bohmi sú a budú mladí muži. Uctievame a budeme uctievať kult krásy, lásky, morálky a estetiky. Všetko, čo je škaredé, vulgárne a banálne bude zničené. Heterosexuálne úbohé zvyky sú nám cudzie, svoj život povedieme podľa diktátu čistej, nevyčerpateľnej fantázie.

    Elitná spoločnosť, ktorá už vzniká, bude stále viac riadená homosexuálnymi básnikmi. Každý, kto sa nakazí heterosexuálnymi chúťkami, nebude môcť zastávať žiadnu vplyvnú funkciu v spoločnosti. Jednou zo základných požiadaviek pre mocenské postavenie jednotlivca v novej spoločnosti homoerotiky bude holdovanie náruživosti po vzoru starovekých Grékov. Nenapraviteľní heterosexuálne orientovaní muži budú postavení pred homosexuálne súdy a ako nežiaduci primitívi vyselektovaní zo spoločnosti.

    Zmeníme históriu, ktorá bola sfalšovaná vašimi heterosexuálnymi luhárstvami. Napíšeme dejiny veľkých homosexuálnych vodcov a mysliteľov, ktorí vytvorili tento svet. Dokážeme, že homosexualita je predpokladom pre inteligenciu a fantáziu a pre pravú ušľachtilosť a krásu muža.

    Zvíťazíme, pretože sme povzbudzovaní zúrivou horkosťou utlačovaných, ktorí vždy boli nútení hrať vedľajšiu roľu vo vašej primitívnej spoločnosti. Prichádza naša éra. Aj my sme schopní strieľať z diel a obsadiť mužstvom barikády poslednej revolúcie. Tras sa, heterosexuálny dobytok, až sa pred tebou objaví homosexuálna oslobodzovacia armáda bez našich masiek !

    Na poučenie pre (ne)zodpovedných emancipovaných rodičov a ICH deti preložil L. Balvín
    Záver – či sa u nás nerealizuje tento manifest, nech si urobí každý sám.
    Poučenie: Kto sa nebráni zločinu, stane sa jeho obeťou!

    EŠTE HORŠIE REVANŠISTICKÉ PLÁNY NÁJDETE V LITERATÚRE „NEŽNÝCH“ FEMINACISTIEK.
    ROZDIEL JE IBA V TOM, ŽE ICH OBSAH JE RAFINOVANEJŠIE MASKOVANÝ.
    ALE O TO ZVRHLEJŠIA JE PRAX.
    TENTO MANIFEST SA ÚSPEŠNE REALIZUJE AJ V SR.

  58. Helenka píše:

    Unia: Co jste nepochopil na mych dotazech? Jako heterosexual na vas jako na heterosexuala neutocim, to si pouze vztahujete neco, co se vam zrovna hodi a nebylo napsano, opet dalsi znak nevyzraalosti (nemluvim o te sexualni)

    Opet, ac u vas se to nedeje odpovidam na vas dotaz. Ano o vikendu jsem tu nebyl. Vite u cloveka, ktery ma rodinu, praci pohlcujici i tento cas, stejne jako zajmy snad neni s podivem, ze cas venuje i nejak jinak, nez-li internetu. Uprimnou soustrast je-li tomu u vas jinak, neocekavajte, ze vam pak bude nekdo cizi delat spolecnost.

    Mimochodem jste ani nepochopil mou zadost na zaver, opravdu mi uz nepiste, odpovedet jste nebyl schopen, vlastne jste zacal hned napadat.

    Projevte obcas snahu pochopit co vam lide pisi a nenapadat je, pokud jste obdobne vlohy pro komunikaci predvadel i v ramci rodiny, neni s podivem, ze travite vikendy na internetu, misto s lidmi, kterym byste byl schopen dat vubec prilezitost vazit si jich, vy si totiz vazite jen sam sebe, mozna te sve unie a to je na spokojeny rodinny zivot opravdu malo.

    Je zbytecne uz sem psat, homosexualove za vase problemy nemohou a lide jako vy budou radeji napadat, deptat a dusit vse zive kolem, nez aby doznali, ze je cas vyhledat odbornika. Jeden vam pomuze s problemy fungovani v rodine, druhy by mohl s faktem, ze nejste sto reagovat sam za sebe, ale za jakesi uskupeni – jedno jake, stavte se treba na srazech na usi, ale psat jste mohl sam za sebe.

    Osobne neverim, ze se mnozi vasi clenove, kteri trebas zustali sami s detmi ztotoznuji s vasim agresivnim zpusobem chovani. Vlastne je tim poskozujete vice, nez kdokoliv jiny. K tematu mohu jen dodat, ze se dikybohu pri adopcich a nejen pri nich delaji minimalne psychologicke tes­ty!

  59. Helenka píše:

    A ze tu ignorujete i dalsi je vice jak zjevne. Co mame rici detem, se nekam ztratilo, pokud to bylo pro Richarda, pak sorry, ale asi na tom nebude lepeji s treba casem, nez my doma. Takze proc i mne bez odpovedi? Ono tezko reagovat tam, kde neni odpoved

    Proste je jasne, kdo je tu postizen

    Mimochodem, bylo by mozna vhodne psat komu pisete a jen tak na okraj, ta jmena neni nutna komolit, pokud to opet neni zas nejaky psychologicko­amatersky tah.

  60. Dita píše:

    každý má právo na výchovu dětí,každý manželský pár.bez ohledu na to jestly je gey nebo lesba.neměly by se odsuzovat páry který chtěj adopci jen proto že jsou geyové,radči bych se dívala na dva páry ktery dítěti dají všechno co je pro to dítě potřeba,než se dívat na to jak některý matky svoje dětí odkládají,nebo jsou sexuálně zneužívaný,nebo jsou bití,nezaoptře­ný.není to přirozený,ale páry který chtějí adopci dítěte pro nej udělaj cokoliv,bez ohledu na to kdo si co mysli a jak na to koukaji,dítě se s tím smiří a pokavad je o něj dobře postaráno a tomu dítěti dají maximum.tak bych to vůbec neodsuzovala.

  61. Klothylda píše:

    Jo, lidem u kterych se napred kazdy poblije ze jejich gramatiky fakt vsichni narvou do chrtanu deti!

    Jako dvacet chyb a to jsem jen zbezne prelitla, to je fakt sila. Hlavne, ze vite, ze byste zasahovala i do neprilis zaopatrenych. Opravdu debilita nejvyssiho zrna, lidem, kteri deti nedokazou zaopatrit se ma pomoci, ne jim je vzit aby ta cast lesbicek, ci gayu, co zustala nekde daleko hlavne inteligencne se mohla vyzit…

    Mimochodem, u tech nekterych hrubek – to je latka v osnavach i do zvlastnich skol! Tam bych deti just nedavala

  62. Klothylda píše:

    Dita: No, tak necemu, kdo ma v prispevku min. 20 hrubek rodne reci, bych nesverila ani akvarijni rybku.

Poděl se o svůj názor